MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 25 mars 2012 19:45

Haaiie ^^ Jag heter SÖTIIZEN<33 på msp (moviestarplanet) och tänkte gästblögga lite här, medans frida gör det på min blögg. Jag är i lvl 7 och har skitlite fame kvar ^^ Här är en bild på maaiii o.O

 

Japp så ser jag ut ^^ Hoppas ni blir vän med maaii på msp ^^

Av Fridish ♥ - 25 mars 2012 19:13

Hoppas att den funkade nurå.. o:

Men a, jag såg på hg igår. SKIT BRA!!!




O det är typ lite därför jag inte bloggat idag, för dag 20 inläggen är tidsinställda. (;

      

Av Fridish ♥ - 25 mars 2012 12:00

Abbe, min pojkvän på msp innan Liam. Han gav bort gubben till en kompis irl.. :(

    

Av Fridish ♥ - 24 mars 2012 22:45

 

Att dem gör byter design hela tiden..

   

Av Fridish ♥ - 24 mars 2012 15:24

Om den inte funkar, http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sw-VUnR1Kbw 

Hör nii? I slutet spelas lite av låten ''Boyfriend'' som ska släppas på måndag.

ÅÅH, DEN ÄR JU JÄTTEBRA? Så avundsjuk på dom som hört hela låten. Som hans mamma.. :(

Jag vill vara hans kusin eller flickvän.. (i) 

 


Av Fridish ♥ - 24 mars 2012 10:16

Okej, ursäkta ramen, vill bli pro på ramar tillslut. Men.. Det går bra säger vi. :)  

Aja, jag är Ronaldo o alla andra e dåliga Messi. ;]

O det är fifa 78 :))

 

Av Fridish ♥ - 23 mars 2012 18:17

Nu kanske det inte blev så bäst. För ansiktet blev missbildat. Min fina Biebers ansikte.. :CCC

Även ramen blev failad. Pixlr är svååårt... :(

Men iaf, visst blev Jiam snygg? 8DD

   

Av Fridish ♥ - 23 mars 2012 15:08

 

Btw, visst har han en snygg ny profilbild på twitter? c:

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards