MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

--

Av Fridish ♥ - 6 mars 2012 07:41

Kommenteraaa! 8D

Men har ni sett att jag gjort om designen i meny avdelningen o med muspekaren osv osv? ^^

Hoppas att det blev bra! :) 

Ciao, mst sätta på mej ytterkläder o dra t skolan! :D

 

Av Fridish ♥ - 5 mars 2012 19:45

Skit många frågar mej i chatten vilka bloggar jag läser.

O nu, nu, ska ni få reda på det! O jag tar i ordning. Asso ordningen jag kollar bloggarna i! ^^

Linkes Blogg! 

Jontes Blogg! 

Justin Drew Bieber bloggen! 

One Direction Bloggen! 

Taylor Swift Bloggen!

O typ andra, som jag inte kollar hela tiden.. ^^

 






Av Fridish ♥ - 5 mars 2012 16:25

Nu kommer med på bloggen om du ger! :D Eller om du vill kan du bli länkad till din blogg! ^^ ( Om du har en .. x.x )

   

c:

Av Fridish ♥ - 5 mars 2012 15:41

MSP

 Namn på MSP: frida663

Namn på MSP baklänges: 366adirf

Smeknamn: Frida, Fridish, Friiiiidiih, Fridö, Frajda.. c:

Älskar på MSP att göra: Typ allt! ;DD 

IRL

 Född: 27 Juni 2000

Favorit färg: Lila o blå.

Tursiffra: 2, 4, 7, 9.

Favorit Film: Twilight ( Alla )

Favortbok: Venneh.. o.o

Favorit Artist: Alla i One Direction, Justin Bieber o Taylor Swift ^^

Favoritlåt: Alla 1D låtar, Down to earth ( JB ), Stuck in a moment ( JB ), Love Story ( Taylor Swift ).

Vad har du för syskon: En lillebror, o en storebror. ( Båda plast.. 'v' )

Största önskan just nu: ATT KUNNA TROLLA! 8D


Vad jag väljer

Rita med blyerts / måla med penslar: Blyerts

TV/Dator: Dator ofc.. :D

Mobil/tv: Mobil :3

Norra/Södra sverige: SÖDRA!! o.o

Att det växer hår i pannan/ Byta föräldrar: Hår i pannan, man kan ju bara plocka? ;o


Övrigt

Mina intressen: Fotboll, dansa, fotgrafering, vara med kompisar, sitta vid datan.. ;D

Jag tycker om: Godis, söta saker helt enkelt

Jag tycker inte om: Att göra läxor? o.o

 

Av Fridish ♥ - 4 mars 2012 21:29

Jao, just nu garvar jag år videon jag la ut.. xdd

Becka lämnade till o med en komentar! 8D

 

Om ni undrar e Fredrik han som var 'huvudpersonen' i själva videon.

Jagh tänkte egentligen bara spela in när han den dära sjöng, för att ha ngt att skratta åt ibland. Men då kommer Fredrik in med din fiiiiina komentar! :**

 

Av Fridish ♥ - 3 mars 2012 21:50

Mobba inte mitt åsne skratt! c:

 
 

Av Fridish ♥ - 2 mars 2012 23:39

Är skit trött, liksom bara sådär? o.o Allt blit liksom, bara sådär? HAHAHAHA, SWEET GIRL.. C:

Men jag somnade tillomed på bion.. xd Typiskt mej.. o.e


Iaf, just nu lyssnar jag på mina gamla spotyfy låtar, o konstigt nog fanns det Justin Bieber, man bah:

- WTF?!!?!?

Jag gillade inte ens hnm o har aldrig gjort..? o.o Så lite awkward vare.. Men jajajjaaja, vem vet vad jag lyssnade på? När jag kollade vare Eenie Meenie, U smile o never say never? + VARE ERIC SAADE LÅTAR? O.O HAHAHA, KÄNENR MEJ SOM ÄKTA FJORTISEN NU.. :)

 

Av Fridish ♥ - 2 mars 2012 22:01

Nu kommer Hanna bli gladerli glader.. :c

Just för att jag tycker om Justin Bieber, alltså det bara kom helt pötsligt, egentligen, varför hatade jag ngn jag aldrig träffat, o han har faktist ett hjärta.. ♥

NU SÄGER JAG INTE ATT JAG ÄR EN ''BELIEBER''!!!

Jag är en Directioner forever, Directioners o Beliebers går inte ihop. Så, Biebs får nog vänta på en ny Belieber.. :D

Men kom ihåg att jag bara säger att han har ett gått hjärta, men han sjunger fortfarande som en gris grymtar! ;**

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards