MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 23:35

         

Några bilder! ;3

 

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 23:08

 

Gammal bild, som jag aldrig la ut på bloggen.. Men jag tänkte visa er några minnen! ;]

     

Mina förra bögar! ;*

  

Bäkka is singing! 8D

     Och så hade Gaga mest..    

Bästa säkerhets koden! 8]


Några gamla minnen, c;

 

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 21:54

KOLLA STATISTIKEN NYSS, OCH JÄDRAR.. O.O

  

 

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 21:36

Hej! Som vissa av er vet älskar jag att leka i Pixlr. Det är så himla skoj! :D

Och nu ska jag visa er en liten bild jag gjort nyss... Lite failad? Kanske, jag tror det.. xd

  

Japp, jag failade med färgen, det är rosa på vissa ställen.. x_x Men ni får igga det. c:

 


Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 21:31

Japp, men imorgon kommer överraskningen! :D

Och nu får ni inte missa att gå in på söta Hannas blogg. ^^

www.sjooholm.bloggplatsen.se

 


Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 21:12

 

Coolt.. o.o

En besökare till så har bloggen besöks rekord! :D Och ni kommer även få en överraskning.

 

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 21:01

Nu har jag lärt min lillebror Jens att säga:

Baby, baby, baby oohh!

Eller såhär låter det:

Babbi, babbi, babbi pooo!

Så han får öva lite .. xd För er som undrar är han 2 år, och fyller 3 i slutet på April! :D

 

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 20:27

Vet ni vad min pappa tycker om JB?


Första gången han fick höra låten baby sa han:

"Vad heter hon som sjunger den här låten?"

Sen visade jag en bild på HONOM då han sa:

"Hur gammal är han? 8-13 eller?"

GUUD, HAN ÄR JU FÖR ROLIG! HAHAHA... XD

Men ännu en gång, jag älskar min pappa.. xd

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards