MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av Fridish ♥ - 10 januari 2012 21:43

Ja, nu var den uppe..

Förlåt om den är lite för 'slarvig' men den ska iaf räcka en vecka c; Så nu var det klart, och jag kommer iaf göra ett tidsinställt inlägg, som kommer hamna på bloggen imorgon när jag egentligen är i skolan ^^

 

Av Fridish ♥ - 10 januari 2012 20:40

Min lillebror Jens kollar på 'Bilar 1' just nu..., för 4de gången .. >.<'


Men en annan sak... Jag ska göra om headern, bara jag som tycker att den är sjukt tråkig, och ful? ;)

Så, let's get ready! 8D

 

Av Fridish ♥ - 10 januari 2012 18:00

A, jag har nyss varit på fest hos Sandrieee ^^ DET VAR SKITKUUUL! 8D

Och ja, jag har blivit klar med Isö's design. ^-^

www.mspisadora.bloggplatsen.se

Och så gjorde jag en ny design t Klara c;

www.mspklaras.bloggplatsen.se

Japp, det va allt" :D

Eller juste, bilder! (y'

 

Innan festen .. (i)

Haha  spöket:

Wtf? xD Och som Sandrieee sa, där det står Frida663, det är bara en tautering.. xD

   

Sen kom det några noobar och började slå mej och Sandrieee.. x-x'

Och detta e på festen .. 8D

   

Av Fridish ♥ - 10 januari 2012 15:45

Jao, så jag kanske inte bloggar så mycke.. ;]

Men nu kommer en irl grej! 8D Och det e att jag köpt nya fotbolls skor, Messi! :D Fast jag ville ha Ronaldo.. e.e

 

;D

Men nu slutar jag .. Hejdå! ;3

 

Av Fridish ♥ - 9 januari 2012 21:28

Jag chattade med Isö och hon var verkligen knep idag .. o.o

         

WÄÄÄÄ, VILLE JU CHATTA MER.. ;C



Men till en annan sak..

Det blir kanske bara 2-3 inlägg imorgon, det är ju skola imorgon, kanske bloggar från mobilen på slöjden... 8]

   

Av Fridish ♥ - 9 januari 2012 16:25

Nu kommer ni få massa inlägg! 8D Tror jag... (i'

 

Av Fridish ♥ - 9 januari 2012 11:23

Jaop, rubriken stämmer, inte så mycket bloggning. Jag ska vara med Klara idag c:

Men ni får väl gå in på bloggarna jag går in på:

www.jooonte.bloggplatsen.se 

www.linkiz,bloggplatsen.se

www.skrillan.bloggplatsen.se

www.msppurple.bloggplatsen.se

www.saffih.bloggplatsen.se



Och så kan ni ju kolla bloggen, kanske bloggar från mobilen om jag och Klara inte kommer på ngt att göra! :D

Men hoppas att alla länkar funkar, annars kan ni kolla bland mina länkar där nere! ^^ Eller bara söka på bloggarna? Om ni inte e för lata.. o.e

 



Av Fridish ♥ - 8 januari 2012 23:33

                                                                                         

Jag orkar inte fixa alla bilder.. x-x Men ni kommer att fatta om ni läser igenom allt 2 gånger! 8D  

Aja, herrå! 8D Och godnatt t vissa.. o.e

 










 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards