MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av Fridish ♥ - 16 januari 2012 20:06

   

Av Fridish ♥ - 16 januari 2012 19:43

Jag har varit på dans, teknik i 75 min ^^ Så därför har jag inte bloggat .. Men nu t en annan sak.

F, och du vet vem det är när jag skriver F...

Vad e det med dej? Hade vi inte gått vidare? Jag börjar bli skraj.. o.o''

Men nu ska jag göra en dansbild som kommer i nästa inlägg ;D

 

Av Fridish ♥ - 16 januari 2012 07:37

Nä, jag mår bättre och då kommer ju överraskingen idag? :D

Aja, nu mst jag göra mej i ordning ... e.o

 

Av Fridish ♥ - 15 januari 2012 21:45

 

Det är ju skitbrao! Att så många tycker om bloggen .. e.o Men dem som tyckte att det var sämsta...

Aj lavv jo tu! 8D ;*


Men nu ska jag göra en ny omrösting 8D

Oj vad Pisö kommer att bli argh.. (i' Eller, hmm.. Om alla röstar på mej såklart! 8) Men det gör ni ju? (i'

 


Av Fridish ♥ - 15 januari 2012 20:30

Jag är sjuk så det blir ingen överrasking idag, men imorgon om jag mår bättre! :D

Men jag lovar, ni kommer att få er överrasking! c;

 

( Haha, goda tider .. :') )

 

Av Fridish ♥ - 15 januari 2012 15:26

Ni får överraskingen ikväll! ;)

 

Lilla Pisö blev dagens M.S ;]

 

Av Fridish ♥ - 15 januari 2012 00:49

Yes bux! 8) Så ni kommer att få en överrasking som vanligt! :3

 

Av Fridish ♥ - 14 januari 2012 23:53

 

HAHA, MATADE SILVER.. XD

Men yeeey! 8D

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards