MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

-

Av Fridish ♥ - 12 januari 2012 22:00

Hej! 8D

Av Fridish ♥ - 12 januari 2012 20:23

JAG SKULLE PRECIS UTSE MEJ TILL BÄST PÅ TEMPLE RUN, MEN DET KOMMER EN KÄNSIS IFÖR.. D:

JUSTIN BIEBER HAR SLAGIT MITT F*CKING REKORD PÅ TEMPLE RUN MED 5.000.000

HUR FAN KAN MAN? JÄVLA BIEBER.. -.-

FÖRLÅT BIEBER FANS MEN JAG J-A-G SKA BARA BÄST PÅ TEMPLE RUN! X-O

 

NÖRD.. -,-'' MEN JAG HAR NÖJET ATT SÄGA ATT JAG HAR 42x OCH HAN 39x ÄGD BIEBER! :D

 

Av Fridish ♥ - 12 januari 2012 17:39

Herregu' vad snabbt det går!

 

Lite hjälp sista biten? ;] Om ni kan kolla på kanske 20 av mina kf, det betyder skitmycke!

Eller 10, det betyder oxå mycket. Oh nu ska jag reklamera lite .. 8) Nä, men jag har 41 kortafilmer, ni får ju 410 star coints om ni ser alla 41? c:

 

Av Fridish ♥ - 12 januari 2012 15:07

Först, jag kan inte fatta hur normala jag och Pandiz e.. (i'

 

Okej, jag fick lite garvattack, men det ordnade sej .. (y' Men nu, till en annan sak! ;D


Nu har jag somvanligt lekt i pixlr, Isa lärde mej lite .. (i' Och hon e inte så trög som jag trodde.. o.o'

Men ah,


Före

 

Efter

 

Jag tycker att det ser ut som lava .. o.o'

 

Av Fridish ♥ - 11 januari 2012 21:22

Ja, en snabb bild på Beckas pojkvän! 8D

 

HAHAHAHAHAHA, KAN INTE SLUTA GARVA! XDDDD

HAHAHAHA, BECKA OCH HAN KOMMER ATT BLI SÅÅÅÅ LYCKLIGA TSM, SPECIELLT NÄR DEM SKA TILL STRANDEN OCH HAN PRATAR MED USHER ELR NGN.. XDDD

 

Av Fridish ♥ - 11 januari 2012 21:01

Hej, jag har nyss varit på fotbolls träning, det är därför jag inte hunnit blogga.. Men jag hade lovat en av mina kompisar att skriva på bloggen hur man ''tar kort på dataskärmen'' elr ngt.. xD

Men ah, här kommer de! 8D Och ne, jag orkade inte hålla på och fixa och redigera.. (i'


  • Välj ut ngt du vill ha kort på.  
  • Tryck ned knappen ''PrtSc'' eller ''Sysrq'' kan stå båda, men tryck ned den knappen och sedan öppna ''Paint''

  

  • Sedan kommer detta upp:

 

  • Då trycker du ned ''Ctrl'' och ''V''.
  • Då kommer hela webbsidan ( eller vad det nu än kallas xd ) upp. Fast då måste du ju beskära lite?
  • Så nu klickar du på ''Beskär''.

  

Ett tips, jag var lat och orkade inte byta från frihandsmarkering till rektangulärmarkering.

Så ha Rektangulärmarkering! ^^


  • Du beskär det du vill ha så att det blir en salgs ''Markering'' runt allt.
  • Sedan klickar du på ''Beskär'' igen.

 


  • Och sen är det bara en sak kvar! Och det är att spara! :D

 


Hoppas att ni förstod! Annars kommer jag kopiera ngn annans ''Förklaring'' men jag tror att ni förstod! ^^

 





Av Fridish ♥ - 11 januari 2012 10:30

Nä, gu vad dålig humor jag har .. X_X''


Nu får ni ett uppdrag! 8D

Ni ska säga: Svinbra.

Fast, testa en gång till och säg det med så många e'n ni kan? ;]


Mitt exempel:

Eseveienebreae


GUD VAD JAG GARVAR NÄR MINA KOMPISAR FÖRSÖKER .. XD

Men wow, roligaste inlägget då. Men ni får stå ut, kommer säkert in med 500 inlägg som jag gjorde igår, idag! :D

 

Av Fridish ♥ - 10 januari 2012 21:59

JAG HAR SLAGIT MITT REKORD PÅ TEMPLE RUN! 8D

Okej, mycke msp då, men men ..(i'

Ni: Vad är ditt rekord?

Jag: 110 090 120

Ni: VAA!? ( xD )

Jag: Haha, lättlurade ( 8)) ) Men mitt rekord e 4 462 374 

Ni: Wow, du är ju bäääst! ( 8D )

Jag: Jag vet .. ( 8) )


Gud vad snälla ni e i min dröm! 8] Men jaja, om ngn har bättre highscore får ni komentera det, för annars kan jag anse mej själv som BÄÄÄST! 8D

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards