MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

c:

Av Fridish ♥ - 14 januari 2012 19:28

 

 

Av Fridish ♥ - 14 januari 2012 19:06

Haha, god humor jag har c; Kommer aldrig på ngn passande rubrik. Men nu mst jag ta på mej att länka till SKIT-DUKTIGA-FOTO-REDIGERINGS-PISA! 8D Pisa

Om den inte funka:

www.mspisadora.bloggplatsen.se

 

Av Fridish ♥ - 14 januari 2012 10:54

 

 

Av Fridish ♥ - 14 januari 2012 10:48

 

Den e helt blå, så snart är man ju i level 13! :D

Fortsätt så som ni gör, för såhär vare i Onsdags:

 

Ni ser vilken skillnad va? ;o

Men nu ska jag sluta, bajj! :8

 

Av Fridish ♥ - 13 januari 2012 23:30

Jag skulle ju berätta om Karate Kid! ^^

Tror att jag har en gabbal bild från sist.. O.o Ska kolla :D

 

Och gissa vilken låt som spelas i slutet? xD Jo..

HAHAHA, och gissa vad jag och Isa gjorde då? xddd

Jo vi ställde oss upp och dansade till orden i låten, och sjöng även med.. cx Så Milla, hon bah:

O.o, WTF!?!?!

HAHAH, NI SKULLE VARIT MED ASSO! 8D Och så gjorde vi massa olika vertioner, som:

- I will never say never, I will bike.. ( xD ) I will bike it forever... (i)

Nä, men nu en fråga som jag tror att många kommer ställa.

Du gillar inte JB, men det kommer massa inlägg om hnm..

Svar: För att min kompis dampar hnm och om vi ska göra ngt säger hon allt om hnm.. -.-


Men jo, mitt rekord på temple run ät 5 mille nu! 8D

 


Av Fridish ♥ - 13 januari 2012 23:21

 

;3

Men öh, det kommer mer om kvällen, oh filmen Karate Kid som vi såg 8D

 

Av Fridish ♥ - 13 januari 2012 17:20

 

Haha ^^ Men hajdo.

 

Av Fridish ♥ - 13 januari 2012 16:29

Hej! Just nu är jag med isa och milla, dem sitter vid datan och jag med mobilen.Jag har fortfarande inte levlat.. ;( Eller vad jag vet... xD Men ni får mer bloggning ikväll ^^\\ Friiiiiiiiiiiiiiida :3



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards