MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 20:19

Jag har ju slutat skriva i pratbubblan om det kommit nya inlägg, och konstigt nog får jag mer läsare för de.. o.o

Men aja, tack så mycke iallafall! Kolla gärna bloggen på andra datorer .. 8]

 

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 18:02

OCH FAVORIT FRILLA! :D

HON BAH:

- Jag älskar Justin Bieber, och hans frilla e föööör snygg! 

Jag:

- Jaaaahaaaaa..... ( x-x' ) 

Så hon älskar JB! :P

 

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 15:08

Gud vad ful, vill bara visa att jag suger på Pixlr.. 8)

   

Av Fridish ♥ - 7 januari 2012 14:30

 

Besök hennes blogg!

www.sjooholm.bloggplatsen.se  Jag kan säga att jag hjälpt henne med designen 8)

 



Av Fridish ♥ - 6 januari 2012 22:35

Filmen är nu släppt, se den nu! :D

Och rösta på den 8) Ja, det var typ allt.. dx

 

Av Fridish ♥ - 6 januari 2012 21:51

Filmen är tydligen  7 min lång, så hoppas att ni har tålamod.. xD Och då menar jag tålamod..

Men det var allt! :D

 


Av Fridish ♥ - 6 januari 2012 21:21

Hej, jo jag tänkte säga att jag är klar med filmen jag jobbade med ^^

Rösta på den.. :] Och nu ska Becka rätta mina stavfel! :D För hon är bättre på engelska en våran engelska lärare.. o.e

Men aja, herrå! 8))

 

Av Fridish ♥ - 6 januari 2012 16:38

Hej era bajskorvar! :3

Nu ska länka min kompis Hannas blogg, har hjälpt henne lite med designen ^^

www.sjooholm.bloggplatsen.se

Checka 8))

Jag vet att jag inte bloggat idag, men det kommer komma massa inlägg på kvällen! :}

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards