MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av Fridish ♥ - 4 januari 2012 18:35

VET NI VAD MILLAN20000000000 HAR SKRIVIT PÅ TWITTER?

''JUSTIN JUSTIN JUSTIN I LOVE YOU!''

HAHAHAHAH.. KAN INTE SLUTA GARVA.. x)

 

( Jag vet att jag har sjuk humor, jag garvar åt vad som helst.. o.e )

 

Av Fridish ♥ - 4 januari 2012 18:10

Jag vet att jag inte bloggat, men jag har oxå ett liv? xd Nä, men jag var i centrum och köpte lite saker, från 14.00-17.00 så jag var där ett tag (a'


Och så har jag nördat Twitter .. (i) Och nej, jag ger inte ut min twitter .. x] Men ah, designen kommer kanske idag! 8]]

 

Av Fridish ♥ - 3 januari 2012 23:15

Det blev inget av med att göra en header, jag gjorde en, med massa hjärtan och skit, men det blev för mycke, jag ska nu testa på något, mer.. Enkelt!

Vi får se om det kommer upp ngn ny header imorgon? :]

 

Av Fridish ♥ - 3 januari 2012 22:20

Ja, nu kommer det några enkla steg för att besegra min 'lamp-fobi' ( http://mspfrida.bloggplatsen.se/2011/12/23/6928502-vad-som-hande/#kommentarer )


Steg 1: Våga stå under en lampa.. *Utan att ducka .. xD* ( )

Steg 2: Kunna hoppa under en lampa *Stå normalt* ( )

Steg 3: Kunna stå på en stol brevid en lampa *Utan att sänka huvudet* ( )

Steg 4: Kunna stå på en stol UNDER en lampa *Utan att sänka huvudet* ( )


Okej, dags för att klara nr 1!

 


Av Fridish ♥ - 3 januari 2012 14:10

Det kommer inte bli så många inlägg efter kl 17.00 För jag ska följa med min pappa till Travbanan ( o.- ) för att hans häst ska starta eller vad 'hästproffs' kallar det .. xd

Jag har testat att rida och köra trav, men båda är sämst .. cx

Nog om det..

Men ah, inte mycke bloggning efter 17.00, och jag kommer kanske göra en ny design ikväll ^^ Vi får se! :D

 

Av Fridish ♥ - 3 januari 2012 13:54

 

 

Den ska jag nog kanske ha med i tävlingen, om den inte är för, ful .. x)

Vad tycker ni? ;]

 

Av Fridish ♥ - 3 januari 2012 12:38

Jag håller på att samla till looken just nu, så det blir i NÄSTA inlägg looken kommer ^^

Bedömning kommer också! :D

 

Av Fridish ♥ - 3 januari 2012 12:02

Yes, ngt att blogga om! 8D

 

Det blir ett roligt tema .. xD

Bara jag som tycker att hon med svart hår har en fett najs anm? xD

Och nu ska jag fixa en look till temat, kommer i nästa inlägg ^^

 




 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards