MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av Fridish ♥ - 3 januari 2012 11:18

Gud vad den är irriterande, om du tycker som jag.. Komentera :P

 


Av Fridish ♥ - 2 januari 2012 22:22

 

 

Love yah tuuu! 8D

Men jao, dagens moviestar, som jag inte haft på typ 4 månader .. x)

 

Av Fridish ♥ - 2 januari 2012 21:42

Jag vet att jag typ bara gjort 2 inlägg idag.. Men jag har varit med Klarish! ^^

 

Ful blid på henne (8)

Men hon läser inte min blogg så jag har tuur! ^^D

 

Av Fridish ♥ - 2 januari 2012 12:57

Jao, jag levlar jättesnart! Vad snälla ni e och hjälper mej så mycke. :D

 

Jag tror att jag levlade förra veckan, och är på hälften? O.O

Haha, intressant inlägg (8) Men jag har 42 kortisar, kolla på dem och tjäna 410 starcoints. Snälla? (i)

 

Av Fridish ♥ - 1 januari 2012 23:32

Och alla 'Beliebers', snälla hata mej inte, för detta är faktist roligt! 8D


Det sägs att Jorden ska gå under 2012?

Och Justin Bieber ska även komma till Sverige och ha konsert 2012.

Fattar ni? ;]


Svar: Jorden går under för att JB ska ha konsert i Sverige 2012!

 

 

 

Av Fridish ♥ - 1 januari 2012 20:07

Jao, ni skulle få ngt om ni fixade besöks rekord! Och det blev 31 besökare! 8]]

Skitlite för vissa, men rätt mycket för mej. Så (8'

Och förlåt för att den blev så ful, men jag fick göra den snabbt, eller jag orkade inte fixa och trixa med den .. (i'

 

( Klicka på bilden för att göra den större! c: )

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards