MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av Fridish ♥ - 5 januari 2012 22:50





Jag har bestämmt att jag ska vara med i musik video tävlingen.

Så snälla rösta på mej där! ;] Jag kommer ( troligtvis ) vara med i; film, look, och artbook!

    

Av Fridish ♥ - 5 januari 2012 22:06

Jag lekte lite med en bild (i)

Men före:

 

Efter:

 

Haha,mobba inte, och färgerna kluddade ut sej lite (8)

Men jag e noob, så alla vet det! 8))

 

Av Fridish ♥ - 5 januari 2012 19:22

 

Äre bara jag som tycker att dem är otroligt lika .. o.o ?

 

Av Fridish ♥ - 5 januari 2012 18:51

  

 

Av Fridish ♥ - 4 januari 2012 23:05

Okej, ni ser rubriken, men nu måste jag bara säga att detta är sista inlägget idag. Och då måste jag säga..

 

 

Av Fridish ♥ - 4 januari 2012 21:22

Bara jag som tycker att detta är GRYMT iriterande.. -.-'

 

Det är okej att fråga.. Men alltså, det där står jag inte ut med..

 

-

Av Fridish ♥ - 4 januari 2012 19:39

En fråga..

 

Besök gärna hennes blogg nu oxå! :D

www.eviseeen.bloggplatsen.se

 

Av Fridish ♥ - 4 januari 2012 19:36

NY DESIGN, NU FÅR NI ÄLSKA BLOGGEN! :D

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards