MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under januari 2012

Av Fridish ♥ - 23 januari 2012 15:10

Jag hinner aldrig att blogga. Men det är så att Becka övertalat mej till att fortsätta, med en veckas bloggpaus ist..

Så, hejdå, kommer sakna mina trogna läsare, som nu Becka ska ta väl hand om.. </3

Men titta hit ngn gång, jag kanske börjat blogga, igen..

Bäkka

www.rebeckaas.bloggplatsen.se

Bäkka


Alla 3 är länkar ;)

 

Tänkte försöka blogga i lördags, men hade inte ngn lust.. Så bilden jag tänkte dela med er, i Lördags..

 

Av Fridish ♥ - 19 januari 2012 21:22

Pos po Lijam! 8D♥

 

Av Fridish ♥ - 19 januari 2012 20:29

 

Trodde att den skulle bli bättre.. ;c Men det får duga! ;D

Bara jag som inte minns vad rekordet blev? o.o'

 

Av Fridish ♥ - 19 januari 2012 19:46

Nu ska jag börja blogga igen... >.<

Och jag kanske hinner med att göra eran överraskning! ;D

 

Av Fridish ♥ - 17 januari 2012 20:21

   

Av Fridish ♥ - 17 januari 2012 20:12

                         

E så ker i den låten (L'

Pos Pos på Liam ;**

 




Av Fridish ♥ - 17 januari 2012 20:03

Fredag, jag hinner knapp blogga mer än 2 inlägg per dag.. Men då betyder ju det att ni kommer att få typ 8-100 ( xD ) inlägg på Fredag? Och ni kommer även att få överraskingen! Gu vad jag sjuter upp den hela tiden.. o.e

Ni får iaf stå ut! (y'

Kommer med typ Dagens outfit eller ngt..

 

Av Fridish ♥ - 16 januari 2012 20:06

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards