MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under december 2011

Av Fridish ♥ - 15 december 2011 18:43

Jag tänkte börja blogga igen .. (I'

Så dags att blogga! Och skulle ni kunna hjälpa mig till level 12?

  

Visst är jag nära? :'0

Så snälla hjälp? (:

Och jag har fått en pojkvän! :'D

Kommer mer om det i nästa inlägg!

Men nu skajag sätta in en ny header, bajj!

 

Av Fridish ♥ - 7 december 2011 20:39

Är det bara jag som gillar ItaloBrothers ?

Alltså jag bara älskar deras låtar, lyssnar på en av dem nu. Alltså de är sjukt bra.

Ville bara nämna det ! :P

En låt av dem kommer självklart !

*Love*

 

Av Fridish ♥ - 7 december 2011 19:52

Vet alla ni vad tid är ?

Jag tror att ni inte tänker så som jag tänker, jag tänker såhär:

( Kommer att bli som en liten dikt ! )


Tid


Tid, är orsaken som gör att vi människor finns,

Tid, är det som gör att vi alla kan utse när vi ska vara vart,

Tid, är det som gör att vi alla kan må bra,

Tid, det har gjort allt för oss..

Tiden finns alltid kvar hos oss, sålänge vi lever.

______________________________________


Omg, vad knäpp dne blev .. xD

Men jag fick hitta på lite .. x) Jag visste inte vad jag skulle ta, tid betyder otroligt mycket för mig, jag har inte mycket tid till att göra saker, men om vi inte haft tid, då skulle vi inte leva, inte vara där vi är nu ..

 


Av Fridish ♥ - 7 december 2011 19:33

Förlåt .. Jag vet att jag inte bloggat på kaske tre dagar.

Jag har inte haft tid, eller lust .. ^^

Men jag har fått tillbaka blogglusten nu igen ! Och gissa vad ?

  

Haha, j







Av Fridish ♥ - 4 december 2011 20:07

Guu' jag fick helt plötsligt en känsla som sa ''JAG VILL LÄSA !''.

Så om någon har en blogg där man skriver berättelse, jag kommer attfölja din blogg 8D

Men säg bara till, och det måste inte bara vara berättelse, det kan även bara vara en vanlig blogg, jag kan ju läsa det ?

Säg bara till !

 

Av Fridish ♥ - 4 december 2011 19:14

Okej, inte så strax men har typ hälften kvar ! ^^

  

Jag tycker iaf att det är ganska snart ! :D

Men förlåt, jag hann inte att skriva ett tidsinställt inlägg D:

96.000 fame kvar iaf ! Men skulle ni kunna se på mina kortfilmer ? Betyder sjukt mycket. Jag har 30, jag gjorde en ny för kanske 5 timmar sen .. x) Om ni undrar varför det varit låg updatering äre för att ...

1. Jag har varit på Sova-Över-Party.

2. Jag har haft dansuppvisning.

 

Av Fridish ♥ - 3 december 2011 17:46

Hej, jag har bråttom ... Jag ska på sova över party nu .. Jag hinner att göra ett tidsinställt inlägg om jag snabbar mig, imorgon kommer jag att rätta alla stavfel jag gör i detta inlägg ! Om det ens är ngt .. xD

Aja .. Men nu gör jag det tidsinställda ! :D

Av Fridish ♥ - 3 december 2011 17:27

Det var ju skit längesen ! :'o Och Breaking Dawn var skit bra ! Mycke' skit nuförtin' X_x

Men ah .. Dagens Moviestar eeeeeeeee ...

Hon var jättesnäll och kollade på mian kortfilmer, fast hon fick en present för det ^^ Men jag tjänade 14.000 fame med hjälp av henne ! :D Fast idag har jag tjänat 40.000 fame btw .. xD

Aja .. Bye ! (:

    



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards