MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under december 2011

Av Fridish ♥ - 28 december 2011 17:39

Gå in på dem här bloggarna:

www.mspklaras.bloggplatsen.se

www.rebeckaas.bloggplatsen.se

Dem läser jag, så gå gärna in på dem! :D

 

Av Fridish ♥ - 28 december 2011 08:09

Godmörgon era möppar! :D

Sövit gott? Visst går jag upp tidigt?

Jo det är för att jag ska spela FÖÖÖTBÖÖÖÖÖÖÖLL!

Någon mer som ska köra/körde Örebrocupen idag? :3

 

 

Av Fridish ♥ - 27 december 2011 21:19

 Hej! Jag tänkte passa på att göra en nyårs design påengång!

För som ni säkert såg i förra inlägget kunde jag inte få in designen, men jag kunde inte heller blogga.. o.o

Helt sjukt! Jag tänkte byta till blogg.se, men jag kom på flera orsaker till varför designen inte ville fastna!

Aja, nu kör vi igång. Och tack för alla fan komentarer och mejls, och allt annat jag fått! :3

 

Av Fridish ♥ - 23 december 2011 22:21

DET GÅR INTE ATT FÅ IN DEN JÄVLA DESIGNEN .. -.-

ÄRE NÅGON SOM VET HUR MAN GÖR?

MEJLA!

OCH JA, JAG ÄR FÖRBANNAD!

 

Av Fridish ♥ - 23 december 2011 22:17

Av Fridish ♥ - 23 december 2011 20:53

Jo, nu ska jag berätta varför jag är så deppig.

Och jag ska fan försöka att inte gråta.. :S

Ni vet att jag är rätt random ibland visst? Bra! För då blire enklare för er att förstå varför jag gjorde som jag gjorde.

Det började med att jag var hemme själv, mamma skulle till frisören, hon tog emd sig min lillebror.

Och min pappa säljer julgranar på vintern, så han var inte heller hemma.

Jag hade spelat dator i några timmar ( Ovanligt xD ) så jag blev trött på det.

Så slutade precis ''Lycka till Charlie the movie'' Btw: Visst är jag söt som kollar på det? (:

Aja, så jag började att hoppa på stolen ( xD, misstolka inte! :oo ) Jag beslöt mig för att hoppa till sängen från stolen.

( Jag är våghals 8)) ).

Så jag gjorde det, och olyckligt vis slog jag i min taklampa gjord av glas.

Jag var medvetslös i några sekunder och började känna att blodet rann.. Från högst upp på pannan ner för mitt ansikte.

Jag ringde till mammas mobil, inget svar, pappas mobil, inget svar, jag fick panik men förstod att jag blev tvungen att gå till mitt rum, och jag tog med mig lite toapapper.

Jag satte mig på stolen och märkte efter ett tag att jag hade fått glas i foten, jag fick panik och tog upp hemtelefonen och ringde mamma, inget svar, pappa, inget svar.

FAN! Jag höll pappret mot huvudet, men det blev alldrles rött, och då menar jag HELT rött, jag kunde inte använda det, så jag tog ett vanligt skrivblock och satte mot huvudet, jag kunde inte röra på mig och skrev ''HJÄLP MEJ! SNÄLLA JAG BER ER!'' ingen brydde sig, så jag skrev till Becka som var online, men inte alla dessa detaljer.. Men hon var afk, jag fick panik och såg att Yukito loggat in, så jag chattade med henne och hon underhöll mig, och det gjorde några andra oxå som såg det i min pratbubbla.

Sedan skrev Becka ''hej''. Jag förklarade allt, igen.. Sedan hörde jag hur mamma ropade på mig, så jag började genast gråta och skrek..

- Snälla mamma! Hjälp mig! Kom till mitt rum, ropade jag med gråten i halsen. Hon kom genast och hjälpte mig..

Så så gick det till, eller det hände en till sak som jag inte orkar ta upp, och det var att min pappa svarade efter ett tag och kom sedan..

Och ni fick veta det ändå, lyxxi! xD

Men tack för att du tog dej tid att läsa! ;**

 

Av Fridish ♥ - 18 december 2011 18:37

Hey, vet inte vad jag skulle skirva om ... o...o

Så jag bara tar ngt..

OJ! Juste, jag och Liam orkade inte ha en efterfest. ^^

Men skulle ni nu kunna hjälpa mig upp i level tretton? (i'

Skulle vara sjukt snällt!

Tack, jag kommer inte att vara så aktiv på msp, jag kommer åtminstone vara inen på julafton! :D

 

Av Fridish ♥ - 17 december 2011 13:01

 

Tilldelas den som hjälpt mej hela vägen till level 12.

HON är underbar.. Hon har gjort allt för mej, och det ska nu uppskattas!

 

Tack för allt! Och nu tycker jag att ni ska hjälpa henne upp i level 8!

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards