MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under december 2011

Av Fridish ♥ - 2 december 2011 17:17

Tjena babes ! ;*

Idag blir det Breaking Dawn med Bäkka, Ämilia & Gabbi ! Breaking Fall råkade Maddä säga när hon skulle säga Breaking Dawn, därför valde jag det som rubrik. :3 

Bara så ni vet är det Bäkka som skriver, för Maddä/Fridö leker hund.

Hon skrämmer mig. :( Håller på och peta på mig, och så säger hon att hon har loppor ! HHAHAHAHA XD

Nu leker hon katt .............. retard. xd

Filmen börjar 18.40, vi ska först dra till donken sen går vi på bio.

- Asså Maddä är riktigt läskig. Bara så ni vet. o..o

Aja, baaajj !

 Eller a, eh, // Bäkka :3  

Av Fridish ♥ - 1 december 2011 21:06

Yeah !

Nu är det lite musik ^^ Megan Nicole VS Bruno Mars !

Vilken version var bäst ?

Or ..                                                                                                                                                                               Vem var bäst tyckte du ? Komentera ! (;                                                                                                                     



Av Fridish ♥ - 1 december 2011 20:27

Näe, nu skojar jag med er ! Men vi åkte till Gustavsvik med klassen idag. Och det ligger i Örebro, jag är född i Örebro och bor i Örebro för er som inte vet ! 8)

Vi hade skitkul ! :D

Men ah, Bäkka hade bara lite otur ):

Jo, vi i hela klassen skulle åka forsen, och det är ju så att Forsen är lifsfarlig ^^(

I mitten av turen fick Bäkka en fot i huvudet och slog i huvudet i en betång vägg ! :O

Men personen som sparkade foten i huvudet på henne drog iallafall upp henne ur vattnet !

Om han inte skulle göra det skulle det kanske inte finnas någon Bäkka kvar ! :S

Men vi hade iaf tur ! (;


Nästa grej ! 

Jag blev klar med min julkalender till min lillebror igår, han blev nöjd. Så det var väl bra ? 

Och vad händer nu då ?

Okej, idag var jag med Bäkka ^^ Och vi försökte att göra en vidio. Och det gick bra ! Men vi måste nu få reda på hur man sätter in musiken .. Och vi måste bli lite mer pro's på att filma på datan .. xD

Men det kommer nog att gå bra ?

Låten är bara BÄÄÄST ! :D

Men nu ska jag sluta att skriva såhär långt ! o..o

Okej, herrå ! :D

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards