MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under december 2011

Av Fridish ♥ - 30 december 2011 18:43

Jo, för att jag gav Jonte_Boii 2 presenter från hans ö-lista fick jag vara med på hans kända blogg 8]

Aja ^^ Men tack så mycket, och nu ska du bli länkad tillbaka! c;

 

www.jooonte.bloggplatsen.se


Haha, jag är fett dålig på design gämfört med han! {8 Fast det är jag vanligt vis oxå ^^D

Han har ny design .. :'o

 

Av Fridish ♥ - 30 december 2011 16:34

Ja.. Vilka var det nu då?

JO IF EKER! 8'D Eller i F11 blev vi de .. 8]

Och jag gjode sammanlagt på hela cupen:

Mål: 1.

Assist: 4½ ( ½ för att jag passade till en som passade en annan som gjorde mål! Fan va lång mening .. o.o )

Finns det ngt mer egentligen? o.w Åh vad söt smiley .. :3

Men nu ska jag sluta att tjata om fotboll.. Eller liiiiiite till! :D

Jo, tjejernas If eker F12/F13 är i final oxå! ^^ Och jag tror att F14/F15 oxå är i fanal! :3

Jag vet, eker ägaaah! 8'3


Jag drömde världens bästa dröm 8D Men det tar vi senare, och Becka blev sur för att hon nästan pussade Justin Bieber.

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.. SOM SAGT, BÄSTA DRÖMMEN! 8''''D

 

Av Fridish ♥ - 30 december 2011 08:09

Jao, jag kommer att skryta om hur många mål och assist ( Stavning? x) ) jag gjort under de 2 dagarna vi spelat..

Hittils har jag gjort 1 mål och 4 assist :'33

Och i målskillnad fick vi 15-0 på 4 matcher (:

Match 1: Rynninge-Eker 0-8 ( Jag gjorte ett mål 8)) )

Match 2: Adolfsberg-Eker 0-5

Match 3: Frövi-Eker 0-0

Match 4: Örebro SK-Eker 0-2


Så vi vann rätt stort, utom den det blev oavgjort då.

 

Av Fridish ♥ - 30 december 2011 07:38

   

Av Fridish ♥ - 29 december 2011 21:57

Jao! Ny design c;

 

:3

 

Av Fridish ♥ - 29 december 2011 21:49

Nu kommer dte en ny design! fast inte världens finaste då .. c:<

Men jag tror att dne duger? Och nu är det inte för mycket på den, eller hur jag nu än ska förklara! 'v'

 

Av Fridish ♥ - 29 december 2011 20:59

Guu vad ful min header e! :o

Nu gör jag en ny..! 8))

 

Av Fridish ♥ - 29 december 2011 20:52

Jag vet att jag inte bloggat något idag ;c

Men jag kollade lite på när killarna spelade Örebro Cupen, vi är nämligen i Semifinal imorgon! :D Jag orkar inte berätta hur det gick för dem, eller lite då.. ;] Att dem hade två lag som åkte ut i kvarten.



Och jag hade så tråkigt, för att jag inte hade något att blogga om nyss.. Men jag gjorde då en liten bild på mej! :3

 

Haha söt? x) Nä, men dethär var första gången jag försökte 'avancera' ( Stavning xD ? ) mig i mitt designande..

Ajja.. (i'

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards