MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under december 2011

Av Fridish ♥ - 17 december 2011 12:40

Jippie, jag är gift! Btw, jag är i level 12..

Tar bilder sedan, det är efter fest ikväll .. (i'

Och här bilder:

   

Tänk att gifta sig på samma dag som man går upp i level 12? Coolt :D

 

Av Fridish ♥ - 17 december 2011 11:12

Jo, brölloppet börjar halv 12 om dte inte blir förkenat.

11.30

11.30

11.30

11.30

11.30

11.30

11.30

 

Av Fridish ♥ - 16 december 2011 21:01

Som sagt ska jag och Liam gifta oss.

Och här kommer lite information om brölloppet;

* Vi ska vara i min trädgård.

* Brölloppet ska vara efter klockan 11.00

* ~Rebecka~ ska vara präst, sök på ~~Rebecka~~ om ni vill hitta henne. Eller bara trycka på mej, sedan min bästavän. ^^

* Liam är underbar.


Så, det var allt jag kunde komma på!

Så, vi ses på brölloppet? Håll koll i min pratbubbla, för där kommer det stå exakt när vi ska gifta oss. Fast jag kommer även skriva på bloggen, och ett tips, försök att kolla när dte är skrivet så att ni inte kommer 3 timmar efter att brölloppet varit.

Så ah, det var allt!

P.S, Liam levlade till level 4 idag, och han började igår .. e.e

 

Av Fridish ♥ - 16 december 2011 20:53

Jo, jag och Liam ska gifta oss.

Såhär gick dt till:

*Det är efterbilder vi tog, för exakt när det hände orkade jag inte ta. Vi var och snackade i mitt rum..

Det var 2 andra där, men jag kommer inte ihåg vad dem hette .. x]

Aja, sen sa jag att jag skulle köpa en sak..

Så snackade väl dem ett tag..

Jag kom och sa..

       

*Vi hade öven redan köpt kläderna när vi skulle göra bilderna..*

Ja, men så gick det till!

 

Av Fridish ♥ - 16 december 2011 15:35

Jag vill så gärna åka på semester irl, så jag blev bara tvungen att göra en semester bild.

Och jag vill inte vara ensam på en semester. Så jag och Liam är på semester .. ^^

 

Ser ni oss? [;

 

Av Fridish ♥ - 16 december 2011 15:04

Det var många som frågade mej vad jag svarade på senaste frågan ^^

Och jag svarade:

   

Fan .. D:

Men han e 2:a i alla fall!

Och vad tog ni andra? (:

 

Av Fridish ♥ - 15 december 2011 19:19

Hej igen!

Nu visar jag en bild på Liam.

 

Han levlade faktist till level 3 för en timma sedan .. >.>

Men jag har testat att relogga men det står ändå level 2!

Blir så irriterad! ;c

Men det är han iallafall!

 

Av Fridish ♥ - 15 december 2011 19:19

Hej igen!

Nu visar jag en bild på Liam.

 

Han levlade faktist till level 3 för en timma sedan .. >.>

Men jag har testat att relogga men det står ändå level 2!

Blir så irriterad! ;c

Men det är han iallafall!

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards