MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Tid ..

Av Fridish ♥ - 7 december 2011 19:52

Vet alla ni vad tid är ?

Jag tror att ni inte tänker så som jag tänker, jag tänker såhär:

( Kommer att bli som en liten dikt ! )


Tid


Tid, är orsaken som gör att vi människor finns,

Tid, är det som gör att vi alla kan utse när vi ska vara vart,

Tid, är det som gör att vi alla kan må bra,

Tid, det har gjort allt för oss..

Tiden finns alltid kvar hos oss, sålänge vi lever.

______________________________________


Omg, vad knäpp dne blev .. xD

Men jag fick hitta på lite .. x) Jag visste inte vad jag skulle ta, tid betyder otroligt mycket för mig, jag har inte mycket tid till att göra saker, men om vi inte haft tid, då skulle vi inte leva, inte vara där vi är nu ..

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridish ♥ - 3 mars 2014 22:24

alla som kollar min blogg och fortfarande kommenterar massa och frågar massa frågor, jag kommer inte svara haha. använder inte ens bloggen som ni kan se och har inte varit inne på den sen typ september 2012 så jaaaa. men alla kan ju följa mig på inst...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:19

HEDDA MIN RÄDDARE!!! HON UNDRADE OM JA VILL HEM TILL HENNE & KÄKA JORDGUBBAR, KKE SPELA SIMS, & ÅKA VATTENBADA. LML. (L)   ...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:02

Asso mina föräldrar ska ha en fest, bajsbajs för mej som mst ha klänning fast än att ja bara kommer att vara i mitt rum. :) Så blir mycket bloggning med brist på att röra på sig.  Jaja, herrå. :)   ...

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 23:15

:)

..

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 17:07

  Glitter text.. Men blev inge bra. ._:



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards