MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under maj 2012

Av Fridish ♥ - 5 maj 2012 10:42

Nu ska jag göra en header till Emma. :)

Hoppas att den blir bra nu. :)

 

Av Fridish ♥ - 4 maj 2012 23:39

Jag är otroligt trött. Dem som skulle ha headers kommentera det här inlägget. För kommer inte ihåg vilka som skulle ha.. .__. 

Emma skulle ha vet jag.. Men resten, jag accar kommentaren när jag är klar med headern. :)

Aja, jag är otrligt trött, efter en dag med massa skratt o lins jobb.. ._.

 

Av Fridish ♥ - 4 maj 2012 18:22

  

 

Update: Om jag inte har ngt på önsken så får man kolla på 20 kf för en transparent header. 

 

Av Fridish ♥ - 4 maj 2012 18:13

Jaop. Om du vill se den:

SHEIMAS BLOGG.

Ja, jag tog bakgrunden Jonte hade på min design.

 

Av Fridish ♥ - 4 maj 2012 15:47

Hejsan Svejsan Alla Fridish Blogreaders :D ♥

Själv hetr jag Fjöörtan,Fjört,lr Fjoortan kalla mej vad ni vill iaf, & jag är en galen kärring i mina bästa år haha precis som jonte (fast han är ingen kärring ._. xD )

Hur jag är?! Jaa,jag är en glad & flummig tjej på 12 vårar som gilla kläder,bloggar & ha rajtantajtan (misstolka nt...) 8D

Nejmen jag är en tjej som ofta kan bli speedad i skolan men vara diploman hemma :DD

Jag gillar att äta bajs yummi ^^DD

Nej nu va jag överdriven o..e (n)

Iaf, det jag gillar med Fridish lr Fridöö är att hon e sneeeel & man kan alltid chatta med henne ^^ ♥

Lav Juu :*

Tänkte visa en väska jag skulle dööööö för ;DD ♥

   


Hej kom & gift dej med mej!

Döörö vad jag vill ha haha 8DD :**

Den kostar 1.195 kr & finns på kyssjohanna.se

Har både sett kenza & Robyn bära den väska & blivit så jvla avis haha :DD

nejmen nu vet jag nt mer vad jag ska säga förutom att LÄS MIN BLOGG :D

moviekissie.bloggplatsen.se

Juste,skulle kke ha en redigerad bild hehe x)

Men orkar nt fixxa ngn ;p :D

Hajdåå :D ♥♥


Av Fridish ♥ - 4 maj 2012 15:26

Jag skrev fel i förra inlägget, det var 00.50 den släpptes. (;

Jag kollade på mtv när den släpptes.. (i) Fast jag sov självklart innan. (:

Men nu ska jag typ fråga Bakka om hon ringt Gabbi för vi ska typ se på ngn film från kiosken o äta snacks. :D

Btw vädretär toppen! :D Inte. -.- Haaaaataaar vädret... ))):

Jaja, hajdo-

 

Av Fridish ♥ - 3 maj 2012 21:13

Snart kommer boyfriend videon ut! Egentligen imon kl 06.00 Så jag SKA gå upp då. (L)

+ jag hinner att peta i linserna. 8))

Ärligt blev den inge bra, men till mitt försvar koncenterarade jag mej mera på lets dance. (;

   

Av Fridish ♥ - 3 maj 2012 19:30

Har fått linser, ( har aldrig haft glajjor. x)) ) o det är ingen färg.. Fick dom idag så det är för tidigt. Men om jag ska ha färg ska jag ha ljus bruna, som JUUUSTIIIN. ♥♥♥♥♥

Aja, var typ allt? x))

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards