MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under maj 2012

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 18:59

Jag sitter nu och lyssnar på brittiska tjejers röst. Gissa varför? FÖR ATT JUSTIN TYCKER ATT DET ÄR SEXIGT. :( Har vetat det länge haters som läser min blogg. Det e 2 pers som hatar mej, varför läser ni bloggen? o.- Seiöst.. Men jajajajajajajaja. Spela roll. Iaf jag håller på med det just nu. Sen ska jag göra en design till Hanna, o efter det ska jag nog göra en till design. ._. O seeeen ska jag titta på Silver Fang Weed. Uppföljaren som handlar om Gins son, :)

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 14:36

¨

1. Jag behöver inte vara det heller. Men jag är faktist vän med Jonte o Madde, men vem har sagt att jag behöver det egentligen. 2. Nej, det behöver dem inte heller, jag har inte sagt det. Men jag kanske följer deras bloggar, o jag drev faktist om att dem härmade mig.

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 14:30

Tycker att det är lite roligt, jag har gjort ny design, right? Gadinen, Jonte, Madde, o Linke har oxå gjort nya designer. x))

Men vi säger att jag gjorde min först, så dem härmar mig. xO Största wannabe's asso. -.-

HAHAHAHHAHA.

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 10:32

Om jag ska göra en resention om den skulle jag först o främst säga väldigt enkel. Ngn som håller med?

Jaja, ska fixa lite till min lillebrors kalas som e idag. Hittade jätte snygga typsnitt idag! 

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 10:08

Gud vad sämst rubriker jag gör nu för tiden.. o.o

Jaja, jag tror att jag ska göra en ny design lite snabbt, så baj baj. :'*

Har gästat HÄR. (;

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 08:49

Just nu ligger jag i sängen o kollar runt på msp, jag ska gästblogga hoss Kissie hela veckan så ni vet. Vilket innebär kke liiiite mindre update än vanligt. Men ni står ut? (; Jaja, ska nog börja att göra ett inlägg nu. Ciaaaaoooo. :*

 

Av Fridish ♥ - 5 maj 2012 22:05

Var på KM idag. Kan säga hur jag kom. :)


Singel:

Normal

2nd try

Semifinal

Final.


( kom alltså till Semi. :) )


Par:

Semifinal

2nd try

Final.


Grupp:

Final; 2a.


Inte så jätte bra. s: Är inte ett dugg nöjd med paren faktist. Men ni kan få se 'diamanten' vi fick i grupp :D

   

Av Fridish ♥ - 5 maj 2012 11:23

Klicka HÄR om du vill se den

O klicka HÄR om du vill ha en header du med. (;

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards