MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under maj 2012

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 21:31

ASSO JUSTIN ÄR SÅ SNYGG ATT JAG DÖR. 

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 21:19

  Lite snabbt? Nejdå. Btw, det är på boyfriend videon.

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 21:04

 

Jag är JÄTTE NÄRA att levla. Så snälla hjälp? :D

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 20:32

Jao, nu när jag e avstängd i en vecka ska jag spela på frid. o där ska jag hålla frid. HAHAH, VAD SÄMST. x))

Iaf, alla som vill bli vän med frida663, bli vän med frid. med punkten. Jag är ju inte vip på frida663 så jag kunde inte acca people där. :(

Men på frid kan jag. :D Så bli vän med mej där. (;

   

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 20:19


Kom igen, jag skulle göra en design, jag ska seriöst skicka klagomål.    

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 20:13

66 BESÖKARE RIGHT NOW.

FETT CULT JU! 8DDD

Säkert bara för att jag gästade hos Kissie. Men iaf. 8DD 

Btw, jag har gjort en design till Hanna. Klicka HÄR om du vill se den. Jag gjorde den på 13 mins! 8DD Jag är snabb. o.o Haha, nää. Men det är lättare att göra msp designer, för irl vet man typ inte vad jag ska göra..

 

Av Fridish ♥ - 6 maj 2012 19:05

Helt riktigt. Men Becka, du vet att Emilia stavar ''äns''.. x))

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards