MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under maj 2012

Av Fridish ♥ - 2 maj 2012 21:45

Vet att den är jättegammal... o.e

 

Av Fridish ♥ - 2 maj 2012 21:37

.. Säga ngt, jag vet att Becka är bäst på design. Ärligt tycker jag att hon är bäst av alla på hela msp på BARA använder pixlr. What do u think? (;

Iaf, tack för gästbloggningen tjejer! [;

Älskar att man kan ha 3 bästisar på msp. (i) Men aa, har fortfarande Milla som girlfriend. Men bästisar:

Btw, har fortfarande Becka. x)

 

   

Av Fridish ♥ - 2 maj 2012 20:25

hihihi oki, såg milla gästblogga så ville de också (i)

iaf, jag heter ~Rebecka~ men kallas för Becka/Rafka... :$ jag är fridas bestisfestis på msp :* 

Jag älskar One Direction :***************** puss på mina framtida män :***

Dem vet det inte än, men om några år, så jaaa. Jag kommer använda mig av en åldersmaskin som gör mig 19 år gammal, perfekt ålder för alla killarna :) Annars om det inte funkar, så hotar jag dem med skedar och att kidnappa Kevin (a) :DDDD

Här är en bild på moi:

  

kanske lite överredigerad, men jajajajaj, gillade den ändå :) redigerar mina bilder i pixlr.com :D 

Jaaa, det var allt för mig, Frida när du ser det här, hälsa Jerry från mig, hihihihihihi :***

Av Fridish ♥ - 2 maj 2012 19:51

okay nu skulle jag tydligen gästblögga hos min frus blögg (Y) så nu e jag är hääär 8DDD okay vad ska man skriva? o.e Jo att jag e Fridas Fru på msp   (L)   och att jag känner henne irl :) Hon e min, så akta er   

Här är en bild på maj ;]

  SHIET vad jag är snygg asså (L)     fattar vrf Fridö vill ha mig   

Men lav jo älsk ;*

och tack o hej för mig ^^ *

Harre gött nu alla!

//milla09-86

Av Fridish ♥ - 2 maj 2012 16:46

Sheima eller Milla, kan ni gästa? :) Becka kan oxå, ska med Hedda till Sörön. ;) Så aa, gästblogga gärna 2 inlägg var, Kissie kan du oxå gäst blogga? Skriver på Kik om du vill, asso lösen. [:

 

Av Fridish ♥ - 1 maj 2012 20:41

Snälla ta hand om dem som var nära vän till Safy, för alla tog ju hand om Linke när Goobi slutade, right? Så vär lite extra snälla mot Jonte o Skrillex.. O Katrin_söt oxå då. x))

Var snälla likadana ? [:

 

Slår vad om att Jonte/Linke gör en video, right now.

Och bara för att jag älskar den här låten och älskar Angelicas ljusa röst.

    

Av Fridish ♥ - 1 maj 2012 20:24

Jo, det har blivit så många som frågat om headers och jag har inte alltid tid. .___.

Så, nu mst det bli dyrare tyvärr.. s: Aa, det kostar en sak från önsken och 5 kf. :)

Rätt billigt ändå va? :D För jag gör ju allt ni ber om, nästan, HEL DESIGN, kan göra en annorlunda mus när han håler över länk osv.

Har bara saker från 200 - 350 sc på önsken så passa på. ;))

Här gör jag en header. (;

Btw, visst, jag gör en header, men du vet vad som gäller om du läser över. (;

O btw igen.. xDDD Men jag gör nya skyltar efter en månad. (:

 

Av Fridish ♥ - 1 maj 2012 15:54

Tack för gästbloggningen Sheima.. Hoppas att det var du nu då.. x))



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards