MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Fjört Gästbloggar (:

Av Fridish ♥ - 4 maj 2012 15:47

Hejsan Svejsan Alla Fridish Blogreaders :D ♥

Själv hetr jag Fjöörtan,Fjört,lr Fjoortan kalla mej vad ni vill iaf, & jag är en galen kärring i mina bästa år haha precis som jonte (fast han är ingen kärring ._. xD )

Hur jag är?! Jaa,jag är en glad & flummig tjej på 12 vårar som gilla kläder,bloggar & ha rajtantajtan (misstolka nt...) 8D

Nejmen jag är en tjej som ofta kan bli speedad i skolan men vara diploman hemma :DD

Jag gillar att äta bajs yummi ^^DD

Nej nu va jag överdriven o..e (n)

Iaf, det jag gillar med Fridish lr Fridöö är att hon e sneeeel & man kan alltid chatta med henne ^^ ♥

Lav Juu :*

Tänkte visa en väska jag skulle dööööö för ;DD ♥

   


Hej kom & gift dej med mej!

Döörö vad jag vill ha haha 8DD :**

Den kostar 1.195 kr & finns på kyssjohanna.se

Har både sett kenza & Robyn bära den väska & blivit så jvla avis haha :DD

nejmen nu vet jag nt mer vad jag ska säga förutom att LÄS MIN BLOGG :D

moviekissie.bloggplatsen.se

Juste,skulle kke ha en redigerad bild hehe x)

Men orkar nt fixxa ngn ;p :D

Hajdåå :D ♥♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridish ♥ - 3 mars 2014 22:24

alla som kollar min blogg och fortfarande kommenterar massa och frågar massa frågor, jag kommer inte svara haha. använder inte ens bloggen som ni kan se och har inte varit inne på den sen typ september 2012 så jaaaa. men alla kan ju följa mig på inst...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:19

HEDDA MIN RÄDDARE!!! HON UNDRADE OM JA VILL HEM TILL HENNE & KÄKA JORDGUBBAR, KKE SPELA SIMS, & ÅKA VATTENBADA. LML. (L)   ...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:02

Asso mina föräldrar ska ha en fest, bajsbajs för mej som mst ha klänning fast än att ja bara kommer att vara i mitt rum. :) Så blir mycket bloggning med brist på att röra på sig.  Jaja, herrå. :)   ...

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 23:15

:)

..

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 17:07

  Glitter text.. Men blev inge bra. ._:



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards