MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under juli 2011

Av Fridish ♥ - 1 juli 2011 20:52

Hej!

Här kommer en till dagens moviestar ! 

Konstigt vet.. men hon skulle vara det imorgon men då är hon i Grekland ! En bild på henne:  Tack för att ni läste! Men nu ska jag kliva i badet! xD                            Herråh!

Av Fridish ♥ - 1 juli 2011 18:39

Hej!

Jag ska börja med dagens moviestar!

Här kommer hon...  Sally1121!                                                                                                       Men oj.. vad hon ser ledsen ut! D:   Jag vet varför! -.-                             Hon får ingen hjälp till level 13! Det är så synd om henne!                   Så bomba henne med autosar! ;D                                                             Hejdå! ;P



Av Fridish ♥ - 1 juli 2011 18:14

Hej!

Jag vill bara berätta att jag är så stolt av att se det här:  Hoppas att ni tycker om den när ni ser den! (Om ni ser den! xD )                                           Tack för mejj.. lever pastejj! xD





Av Fridish ♥ - 1 juli 2011 17:51

Hej!

Jag har fixat en bloggheader! Helt själv! OMG! xD

Hoppas att ni gillar den! ;S

Men nu skriver jag om senaste nytt! Det har kommit ett nytt tema:  

Ett jätte bra tema! ;D Har gjort en film! Den blev jag rätt så nöjd med faktist!                              Ramlar in i Egypten! Låter spännande vah? ;P                                                                                  Hoppas att ni ser den! Vill vinna! Har aldrig gjort det förut! ;S
















 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards