MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under juli 2011

Av Fridish ♥ - 13 juli 2011 10:05

Hej hej ! ^^

Har skrivit rätt så mycket på min och Dilans blogg..

( maddedilan.blogg.se ) Nu har jag juh lärt mig att lägga upp bilder på bloggen som inte är tagna med mobilen ! xD

Så ett godmorgon från Frida och mig ! ;D

  Så.. tack Frida.

Jag ska vara med Becka idag !

Asså Rebeckaas.bloggplatsen.se

Vi ska vara hos henne !

Jag ska nog vara med Dilan och hennes bror efter att jag varit med Becka.

Jag och Becka ska troligtvis göra smoothies !

Så det ska nog bli smaskigt ! (:<

Jaah.. det räcker för det här inlägget !

Ciao ! >:D

 


Av Fridish ♥ - 12 juli 2011 22:18

Hej ! Vill bara tacka Jennistar för detta :


  ^^

Tack ! ^^

Oops.. fel färg ! xD

Men det  får duga ! xD

SEE YAAH PEOPLE! //

 

Av Fridish ♥ - 12 juli 2011 09:43

Hej !

Förlåt att jag inte bloggade något igår. Man kan inte blogga varje dag! xD Som Kissy.. hon bloggade inte igår ?

Men aah.. den blir nog rätt så många inlägg idag ! Jag är

asbloggsugen ! ;D

Så.. jag har tyvärr inget mer att skriva.. D:

Men joo.. juste !

Det är damfotboll imorgon ! Sverige - Japan

Vilket lag hejar du på? ^^

Jag hejar på Sverige ! xD

Bara så ni vet ! xD

Men.. nu räcker det ! Det här inlägget blev längre än vad jag trodde!

Men..

SEE YAAH PEOPLE //

 



Av Fridish ♥ - 10 juli 2011 12:13

Hej !

Låter kanske lite noobigt men jag har gjort en bild på PAINT! ;O

Men... ni kan få se den !

Jag har gjort en bild där jag blinkar.. och en där jag inet blinkar !

   Inte blinkar....

   Blinkar !

Blev rätt så nöjd !

Men.. 

SEE YAAH PEOPLE ! //

 

Av Fridish ♥ - 10 juli 2011 11:17

Godmorgon !

Sorry för dålig uppdate ! D:

Har inte haft tid att blogga.. :/

Jag har varit ute i det fina vädret istället ! (;

Men jag har fått lite hjälp att lägga upp bilder ! Ett stort tack till Sally1121! (: Hade aldrig klarat det utan dig ! Här kommer en liten bild!

   Oj ! Man såg roget ! xD

Det brukar man inte se så ofta ! :P                                                             Men tack för mig !                                                                                          SEE YAAH PEOPLE! //                                                                                          





Av Fridish ♥ - 8 juli 2011 10:52

Hej alla !

Sandrieee.. en vän till mig ( På movie xD )

Har gjort det många inte gjort på länge ! D:

Hon gav mig en auto ! Det betyder mycket för mig ! (:

Så.. ett stort tack till dig !

Bomba henne med autosar och kolla in hennes filmer ! Hon behöver nog lite hjälp till level 12 ! Det samma när hon komemr upp i level !

Då blir det level 13 !

Men tack Sandrieee.. du är värd guld ! (;

   Så ett stort tack ! 

SEE YAAH PEOPLE! //

 

Av Fridish ♥ - 7 juli 2011 10:56

Hej !

Jo.. idag köpte jag en animering !

Jättesöt om jag får säga det själv ! (:

En liten bild ! ;D

   Lite suddig kanske ! Sorry ! D:

Men jag ska vara med Hedda idag ! Vi ska självklart bada i poolen !  Så.. SEE YAAH PEOPLE ! //                                                                              



Av Fridish ♥ - 6 juli 2011 22:49

Hej !

Det har kommit ett nytt tema !

Det var.. ganska bra ?

Eller vah tycker ni ?

En liten bild ! (:

   Så tack för mig ! Jag måste lägga mig nu ! -,,-'

Så.. SEE YAAH PEOPLE ! //                                                                                




 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards