MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under juli 2011

Av Fridish ♥ - 26 juli 2011 19:58

Hej ! Ni vet varför jag inte bloggar ? 

.........


Nehe.. -.- Jo jag är i Gotland.. jag har med mig dator MEN ! Det kommer inte internet när man vill.. -.-

Är asarg på campingen jag blir så jävla irirerad ! -.-

Kör movie just nu.. och jag har gjort en ny.. vad ska man kalla det ? 

''Avslutning gejj'' Så här ser den ut..

Bigg ? xD

Men den är bra ! (:

Så tack för mig...

                                  //

   

Av Fridish ♥ - 24 juli 2011 15:33

Jag kommer inte blogga så mycket... jag är juh på semester i Gotland ?

Då ska man inte sitta framför datorn ? Eller vad tycker ni ?

Men nyss har jag badat i poolen ! owo

Kanske låter lite konstigt att ha en pool på en camping.. xD

Men det är bra.

Jag har inte så mycke att skriva.. så herråh ! <3

 

Av Fridish ♥ - 23 juli 2011 13:07

Hej, som jag tidigare sagt så ska jag till Gotland.... men nu är jag här !

IIH ! Är full av energi ! ( Eller hur fan man stavar det ! xD )

Just nu kör jag stardoll.. xD

Jag stilar Miley Cyrus..

Tycker jäkligt mycket om klänningen ! (; Ni får såklart en bild ! 

   Förlåt att bilden blev så.. halv ! xD

Jag har så liten dator.. eller bara just nu.. har en större brevid mig.. men den har slut på batteri, och jag orkar INTE ladda den..? xD         Skönt att ha med dator ! Bloggar nog lite senare.. SES !                          







Av Fridish ♥ - 22 juli 2011 10:11

Hej ! Idag ska jag åka till Gotland. Har aldrig varit där förut !

Hoppas att vi ska ha med dator.. Vet ni varför ?

Nehe.. -.- xD

DÅ KAN JAG BLOGGA ! (;

Så.. man får hoppas.. Ska ta in Silver på Hundhotell...

Älskar dig.. <3

  

  Hm.. jag måste nog betala om han gör det.. -.-

Så.. okej, han får vara på pethotell så länge ! (;

Ha det bra där ! xD

Herråh Silver ! <3

Och herråh till er bloggläsare ! <3

 

Av Fridish ♥ - 21 juli 2011 19:53

Hej, igen ! xD

Det har kommit ett nytt tema.

Det var as snygga kläder !

Okej.. det var väl allt ?

SEE YAAG PEOPLE ! ( Längesen jag srev det här ? O.O )

    

Av Fridish ♥ - 21 juli 2011 19:06

Hej, jag har sovit över hos en kompis som heter Lovisa.

Jag har gäster just nu.. -.-

Tråkigt äre ända jag säger.., men ska köra veckans movie.

Gulligt att han har skrivit Frida663..

Men nu ser ni.. jag har börjat med veckans.. för ibland glömmer jag..

x3 Men ska ge lite ''reklam'' för en blogg som reklamerade min..       MspSandrieee.blogg.se   










Av Fridish ♥ - 20 juli 2011 11:31

Hej ! 

Idag ska jag hem till Lovisa.. ( Lollo ) Har nyss kört movie.. eller 

jag kör det nu oxå.. xD

Men idag tänkte jag bara visa en moviestar som har blivit jobbig !

Inte illa ment om du läser detta ! xD

Han svarade aldrig.. fan vah jobbigt.. -.-

Jag fick till och med locka han med en auto.. men hur funkade det?

DÅLIGT !

Han svarar inte.. -.-''

Men nu skriver jag om något bra..

KAN KÖRA SIMS IGEN ! (; 

  Så.. gissa om jag kommer köra mycket..


Oops.. faul ! xD Bilden..

Men får duga ! (;

Så.. där kom dagens outfit med..

Så..

     

 

Av Fridish ♥ - 19 juli 2011 23:33

Hej ! Det har kommit ett nytt band till stan xD

GM ! Som står för.. GAMLINGARNA ! 8D

En bild på dem.. jag tycker att dem är bäst i stan ! xD

Vi är bääst ! 8D

Oj.. *Host..* Dem.. xD

Gitarr spelaren är coolast ! xD

Aja.. ska snart lägga mig.. är helt sluuuut ! xD    



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards