MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under juli 2011

Av Fridish ♥ - 6 juli 2011 10:09

Hej !

Jag ska ut och jogga med Fellanbror.bloggplatsen.se

idag ! xD

Det ska bli jätte kul . :D

Vi ska springa 5 kilometer idag. ;P

En liten bild ! 

   Så.. ett kort inlägg !

SEE TAAH PEOPLE! //                                                                                       


Av Fridish ♥ - 5 juli 2011 21:30

GAAAH ! Glömde ett foto ! De viktigaste av alla ! D:

Så här kommer det !

   Kort inlägg ! :S

SEE YAAH PEOPLE ! //                                                                                      

Av Fridish ♥ - 5 juli 2011 21:23

Hej ! Sorry att jag inte bloggat så mycke idag ! D:

Har varit med en kompis .

Jag tänkte visa lite foton från.. vi kan kalla det ''fest'' det var rätt så roligt !

Här kommer lite foton !

     Här komemr en jätte fin bild ! (:

Vad jag tycker ! :$                                                                                            Asså det är bara en bild för vänskapens skull ! ;)                                   Så att ni inte missuppfattar ! xD                                                                 SEE YAAH PEOPLE //                                                                                      





Av Fridish ♥ - 4 juli 2011 20:11

Hej !

Glömde lägga upp bilderna jag tog i torsdags !

Vet... det var länge sen det var Torsdag. Men jag lägger upp bilderna ändå ! ;D

     Myckeh bilder vah ? ;O                                                                                  Jaah.. det var nog allt ?                                                                                SEE YAAH PEOPLE //                                                                                     







Av Fridish ♥ - 4 juli 2011 14:48

Hej !

Är klar med dem 2 headers jag lovat att jag skulle göra.

En till : fellanbror.bloggplatsen.se och xX-ludde-Xx.bloggplatsen.se !

De blev rätt så snygga ! Faktist inte för att skryta ! xD

Vill ni se dem ? ;O

Klart ni vill ! ;D 

   Och här kommer den andra !   Så ! Det var dem !                                                                                        SEE YAAH PEOPLE ! //                                                                                     




Av Fridish ♥ - 3 juli 2011 22:35

Sorry! Det blir ingen dagens movie!

Jag har problem med min mobil! Den vill inte skicka några bilder till datorn ! D:

Jag försöker och försöker ! Jag kommer nog med dagens movie imorgon . Men nu tänkte jag berätta om det som hänt på movie !

1. Många har sett min film! ;D

 

2. Jag har fått många bra komentarer..  ( filmen asså )                         3. Jag håller på med 2 headers. Båda känner jag ! En är              

xX-ludde-Xx.bloggplatsen.se sen har vi.. fellanbror.bloggplatsen.se  4. Ehm... det var nog allt! x'D                                                                      SEE YAAH PEOPLE! //  









Av Fridish ♥ - 2 juli 2011 11:06

Hej !

Här kommer dagens Moviestar lite snabbt !

Dagens Moviestar är...

   Melody Pretty!

Hon har varit lite ''extra'' snäll !                                                                  Ge henne autosar precis som dem andra Dagens Moviestar !  



Av Fridish ♥ - 2 juli 2011 10:42

Hej !

Jag har ett problem ! -.-

Jag vet inte vilken header jag ska ha ! D:

Så jag tyckte att ni skulle få välja.

Den här:  Eller den här nya:                                                                                           Så.. vad tycker ni ?                                                                                       Och idag ska man ha kalas! ;D Yippie!                                                       Rätt så många som ska komma ! ;P                                                                                                                                                 






 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards