MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under juli 2011

Av Fridish ♥ - 19 juli 2011 23:05

Jo hej ! Vi har party hos Sandrieee..

Eller Fest hos Mange.. NUUUH.. xD

Jag menar såklart.. Fest.. hos Sandrieee.. NUUUH ! xP

Jaja.. en bild på det och en bild på min fame.. ;3

Tack för hjälpen.. igen ! xD

     Klicka på bilden för att göra den större.. dem blev lite småå.. xD

Men så har vi fame bilden..

Jaah.. inget mer att skriva..

Eller jo..

TACK SÅ MYCKET ! ;D

   

Av Fridish ♥ - 19 juli 2011 22:41

Förlåt att jag inte har bloggat på sista tiden..

Jag försökte komma upp i level 6.. 

MEN DET ÄR SLUT MED DET ! FÖR JAG ÄR I LEVEL 6 !!!

Så jävla glad ! (;

Tack till er som hjälpte ! Guld världa säger jag bara ! d;

Jag har även gjort några headers idag, Timmyboiis och .Ryan.s

Blev nöjd med dem.. hoppas dem själva blev nöjda ! (;

Kan visa en bild på mig när jag var asledsen.. ni vet när jag typ bara 

hade 2.000 fame kvar..

   Så ett stort tack till alla som hjälpte !

IIIIH ! Jag är i level 6 !                                                                                   Nästa stopp... LEVEL 7 ! Det blir nog snart !  Med alla underbara vänner jag har... [; Visst har jag mycke sc nu ? (; Mycket film tittare! Och lite mobil.. xD Ja.. det var väl allt ? Ska köra lite The Sims 3 Destination Världen. Det är iaf as kul ! På min NYA dator.













Av Fridish ♥ - 18 juli 2011 19:20

Jo hej !

Rebecka sa ju att jag har varit i Uddevalla ..

Men det var egentligen Headekas.. men jag sa Uddevalla för , ingen vet väl var Hedekas ligger ? 0.0

Jaja...

Jag hade inget att göra så jag loggade in på movie.. ( Självklart ! )

Jag kollade på Kissys filmer, hade inget att göra så jag tog och chattade med Timmiboii.

Det här skrev vi.. (:

Grattuss ! 8D

Hoppas att han är glad..

Men.. vet ni vad ?

Han kan bli dagens movie ! (:

Så..

Ops.. nu blev ju det inte någon överaskning ! >;(

Men jag lovar.. nästa gång blire det ! (:

    

Av Fridish ♥ - 17 juli 2011 13:25

Hej! Jag heter Rebecka & är Fridas kompis irl (in real life)! Jag tänkte bara skriva att hon är i Uddevalla idag, så hon kommer nog inte blogga. Det va allt! (:

Hejdå!

                //Rebecka

Av Fridish ♥ - 15 juli 2011 16:48

Hej !

Jag har gjort en Zoo-film ! Den blev inte lika bra som jag hade hoppats.. men man kan iaf kolla in den ! (:

Filmen är antingen på sida 1-2-3 för att den är sist på sida 1 nu ! ^^

Ja.. jag bjuder på en liten bild ! >;D

Ni får tyvärr inte se hur mycket sc eller bedömningen på filmen ! Jag holler det hämligt tills 30 pers sett den ! ^^ Men för er som ser den ser ju bedömningen+sc ?

Så hoppas att ni ser den ! ;D

      

Av Fridish ♥ - 15 juli 2011 10:59

Hej och Godmorgon !

Jo.. jag tänkte att vi skulle köra dagens MS.. och den som får äran att vah det är..

 

Här är hon.. GRETA6025 !

En jätte snäll tjej ! Jag lovar ! Man får presenter av henne ! (:

Det är inte så ofta man får presenter elle ?

Men det var allt för det här inlägget !

SEE Y.. vänta lite ! >;D

Jag glömde säga att ni är jätte dukriga bloggläsare.. MEN ...

Ni måste komentera ! -.-

Det är inte roligt att ha en blogg när ingen komenterar !

Hoppas att ni blir bättre på det !

Nu..

SEE YAAH PEOPLE ! //

   

Av Fridish ♥ - 14 juli 2011 10:26

Hej !

Jo.. jag har valt själv.. xD

Jag gjorde en vit istället ! >;D

Den är snyggast ?

Men det har hännt lite grejjor på moviestar !

Jo.. vi har fått ett nytt tema !

 

Jag älskar temat ! (:

Det är så färg-glatt ! ;D

Men nu kommer både dagens animering och moviestar !

Dagens moviestar :

 

.Ryan. Han går i min klass !

Jag har till och med gjort hanns header !

Men jag ska jobba på en ny ! xD

Jo.. nu har vi kvar..

DAGENS ANIMERING!

 

Den här animeringen är en tema animering..

Den heter ''Hula donut hoop''

Gillar den ! d:<

Men det här får inte bli föör långt inlägg !

Så.. SEE YAAH PEOLE ! //

 



Av Fridish ♥ - 13 juli 2011 13:48

Hej !

Jag ska börja med en grej som kallas header valet ! Varje gång jag gör en ny header ska ni välja vilken jag ska.. om jag inte fått några röster tar jag den nya.. så länge alltså. MEn det är högst 5 som får rösta. Uppfattat ?

Nu kommer den headern jag har :   Sen har vi ju den nya.. mer profsiga headern om jag får säga det själv ! Men dem är lika snygga ! (:<

  Så.. vilken tycker du.. just DU att jag ska välja ? Komigen ! Det är ni som väljer och ni har 1 dag på er !

 




 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards