MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under februari 2012

Av Fridish ♥ - 20 februari 2012 12:07

Jag har gjort en ny header. Den som jag har nu är så tråkig. O den nya, kommer typ upp ikväll eller imon. ^^

 

Av Fridish ♥ - 20 februari 2012 10:08

 

Tog lite bilder bara.. xd

   

Av Fridish ♥ - 20 februari 2012 09:57

  Åh gud vilket minne.. :')

Btw, jag var spöket.. e.e

Men shit vad kul det var. Jag har många minnen, men jag har inte bild till alla.. ;s

 

Av Fridish ♥ - 20 februari 2012 08:39

 Hej hej! Jo jag tänkte börja med 20-dags grejen.. :3 Jag berättar ju självklart varför dag 20! ^^

So let's do it like a pig! ;'3 Mitt fina smeknamn... c:


 Dag 1- En bild på ett minne från msp du aldrig glömmer

 Dag 2- Berätta om dig själv på msp och en bild på dig

 Dag 3- Bild på dina alra bästa vänner på msp

 Dag 4- Berätta om din tjej/kille eller bästis på msp (om du har någon)

 Dag 5- Din favorit film/filmer på msp

 Dag 6- Din alra första film på msp

 Dag 7- Det bästa med msp är..

 Dag 8- Det sämsta med msp är..

 Dag 9- Någon du saknar väldigt mycket

 Dag 10- Någon du tappat kontakten med

 Dag 11- Hur såg du ut som nybörjare?

 Dag 12- Din absoluta egna favorit look

 Dag 13- Din favorit look som en vän har

 Dag 14- Msp bloggar du läser

 Dag 15- En person du ser upp till på msp

 Dag 16- Dina husdjur

 Dag 17- Varför började du med msp?

 Dag 18- Din första pojkvän på msp

 Dag 19- Din första tävling du van (om du vunnit någon)

 Dag 20- Varför gjorde du den här 20 dagars grejen?

 

Av Fridish ♥ - 19 februari 2012 21:29

Var i chatroom o larvade mej.. xd Så, nu får ni ordigerade bilder, jag tyckte att det var så många så orkar inte fixa ramar o skit.. e.e

     

       

Sexxiii.. 8D♥                       Igga rengör bajs saken. xd

 

O igga mina fails.. xd

 

Av Fridish ♥ - 19 februari 2012 16:45

Det var länge sen jag bloggade här. Men jag ville bara säga att jag kommer att ta bort bloggen! :D



HAHAHAHA, NÄ. Jag tänkte snarare börja på msp igen! ( min klass kommer dampa.. xdd ) 

Så jag fortsätter även att blogga. Ngn som vill länka mej? (i'

Nä, nu e jag DRYYYYYG! 8] Så nu slutar jag så att jag inte gör ngt dryg inlägg.. ._.

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards