MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under februari 2012

Av Fridish ♥ - 27 februari 2012 19:26

Nu är jag äntligen klar med det!

Tyvärr är det stillbilds video, jag orkade verkligen inte ladda ner Spycam elr Hypercam! c;

Laddar upp den sen, orkar inte nu.. :P

 

Av Fridish ♥ - 26 februari 2012 20:49

Kommer inte vara så mycket blogging.

Skolan ni vet. Men när jag är klar på msp tv videon kommer det bloggas mycket mera!

Nu passar jag på att berätta om cupen! ^^


Cup info:
Örebro Syrianska - Eker 0-3 
Eker - Hallsberg 0-0
Eker - Skyllberg 1-0
KIF Örebro - Eker 0-2
Rynninge - Eker 1-0

Slutspel:
Eker - Lotorp 2-0
Rynninge - Eker 2-0
Fjugesta - Eker 0-3

Vi är Eker. Det är ändå jag som är ansvarig att skiva på hemsidan så jag är lite.. Ledare.. 8))

Men aja, jag säger godnatt nu då. Fast än att jag inte ska sova förns 10, men jag vill fortsätta med videon! c:

 

Av Fridish ♥ - 26 februari 2012 11:03

JAG ÄR I LEVEL 14, TACKTACKTACK!!!!

   

Av Fridish ♥ - 26 februari 2012 00:04

Tyckte att det var är bra instats om jag får säga det själv.

Mer om cupen imon ^^ O jag håller på med en msp tv video. Är inte så säker på om den kommer med.. (i'

Jaja, men mst sova nu, gick upp kl 6 idag.. e.o

 

Av Fridish ♥ - 24 februari 2012 21:42

Jag ska på fotbolls cup imon! ^^ Så jag mst lägga mej snart.. x.x

O jag kommer då inte blogga.. ;s Kanske gör ngt tidsinställt inlägg? ;]

Önska både mej o DeLux ett stooort lycka till! ;D

 

Av Fridish ♥ - 24 februari 2012 19:19

   

Av Fridish ♥ - 24 februari 2012 17:04

Jag gör bara 3 st per dag, okok? Så nu får ingen annan beställa header.

 

Bara för att jag har tråkigt skrev jag det där.. (i' 

    

Av Fridish ♥ - 24 februari 2012 14:47

Visst är hon grym? ;ooo

Men här kommer den riktiga så att ni kan gämföra!

   

Långt inlägg.. o.o

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards