MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under februari 2012

Av Fridish ♥ - 21 februari 2012 17:59

Hej! ;) Right now, in sjooholm house..1. Garvar bajs åt;Vi tittar på en bild på Liam, sen pratar vi en stund. Efter ett tag säger jag:Six-pack! ( drömmandes )Då säger Hanna;Men åååh!Sen säger hon; Åh hej Elias! Då hoppar jag runt som en hund o ser ingen Elias.Sen garvar vi bajs.Slooooooooooot! ;3 ( från mobil )\\ fridööööö

Av Fridish ♥ - 21 februari 2012 16:08

Jag har gjort en ny film, den e till temat. Även om temat var sämst.. Så gillar jag att göra filmer! 8D

Så..

 

Ni får gärna rösta på den! O jag kommer att skicka in den på Fredag..

 

Av Fridish ♥ - 21 februari 2012 12:33

Jo, det kommer inte bli så många inlägg idag. Jag ska till Hanna o sova över. Bara för det får ni lite bilder från imorse! :D

       

Remember, igga alltid mina fails.. (y)

Btw, Lilly slog mej i slowmotion! D: ( Stav? xd )

O Tjenen i rosa hade den där bög dansen som jag brukar kalla den, den som kom med i maskerad tävlingen..

 

Av Fridish ♥ - 20 februari 2012 21:42

Åh jaaaa.. (L)

   

Av Fridish ♥ - 20 februari 2012 16:14

Ni kan gärna beställa inlägg. Gratis ofc! 8D Nä, men typ;

- Hur gör du för att få mycket sc?

Sånna inlägg! :D Okej, men herrå! ;3

 

Av Fridish ♥ - 20 februari 2012 14:57

 

Hoppas att det kommer att hjälpa! :D


 

Av Fridish ♥ - 20 februari 2012 13:17

 

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards