MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under februari 2012

Av Fridish ♥ - 23 februari 2012 17:20

Då kommer den se ut lite som denna:

( gjord av mej ofc! xd )

Men vill du ha den 'genomskinlig' Kolla denna blogg:

www.mspamandiz.bloggplatsen.se

   

Av Fridish ♥ - 23 februari 2012 13:37

Kanske inte världens finaste men men.. :D

 

O en sak! 

Kan ngn länka mej? (i' Vill ha mera läsare typ.. (a'



 

Av Fridish ♥ - 23 februari 2012 12:50

Förlåt för inlägget under. Det här hänt en sak irl.


Men skit i det! :D

Jag ska redigera en bild.. d:

 

-

Av Fridish ♥ - 22 februari 2012 23:19

Ett sår går aldrig att läka, det blir ett ärr ( stav ) o sitter kvar. ~

 

Av Fridish ♥ - 22 februari 2012 22:22

 

Move Ments' kommentar:

1. Jag burkar fråga folk om att se på mina filmer. Eller samla i chatrooms! 'v'

2. Man mst få insperation av ngt. För min senaste film fick jag insperation av Taylor Swifts låt Love story o från Sakespears 'Romeo and Juliette'.


Tezzans kommentar:

1. 

2. Okej! c:

 


Av Fridish ♥ - 22 februari 2012 21:49

Tryck F5 om du inte ser den.. ;)

 

Av Fridish ♥ - 22 februari 2012 11:28

Jo, den vill inte bli genomskinlig. Så jag får väl se om det funkar på min andra dator. Men iaf. Jag e kvar hos Hanna, vi har precis ätit frukost. O jag venne om jag ska med dem till backarna o åka slalom. Besök hennes blogg! ;3 Http://sjooholm.bloggplatsen.se Blir nog ingen länk för att jag är på mobilen. But ciao! :D // Fridööööööööö



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards