MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 30 april 2012 23:28

Milla gjorde ett - eller 3 xd - inlägg, right?

Nu ska jag sänka dej lite, :))


1. *Angelica

2. Du kan nog inte bloggplatsen så bra, du ska trycka på spara EN gång, annars blire felera inlägg. :)))


JAG VET ATT JAG ÄR FETT DRYG MOT DEJ NU MILLA. MEN ÄLSKAR DEJ ÄNDÅ. :****

Btw, taaaack för att du gjorde inlägget! (Y)♥

Jag var även med Caroline - som även är Angelicas kusin - på bion, vi såg ''Progect X'' tror jag den hette.. o.e

Den var helt fucked up. Seriöst.. Det var 11 år gräns, och man kom in om man var 7 år med en vuxen.

Men iaf, den var snuskig ( kke inte så mycket, bara lite sex menj spela roll.. (i) ) och lite drogeri osv.

Handlade om en födelsedags fest, föräldrarna är på semester typ, så gör han en vild fest.. Aa, men se filmen om du är intresserad, fast det tror jag inte. ;)))

 

Av Fridish ♥ - 30 april 2012 21:25

Haj alla Fridas läsare :) Frida sa till mig att jag skulle skriva att hon är med Angelika (hoppas att jag stava rätt nu ;) ) på bio 8DD hoppas att du haft en bra bio kväll babe :* det var allt för mig :) // milla09-86 ( Fridas bejb 8)) lav jo Frida :** ) Ps. Frida e min ;)

Av Fridish ♥ - 30 april 2012 14:59

Egentligen var det i lördags men då var jag på tävling, så glömde jag fixa det igår så..


*Jubeléum

   

Av Fridish ♥ - 30 april 2012 10:28

Jag har gjort en sån här:

     

I meny avdelningen. Oj, nu glömde jag säga att man ska hålla över musen, så gör det o se vad som händer. 8))

Men nu säger ni säkert:

- Åh hon härmar Gadinen! Så otroligt dumt!

Mitt svar är att jag kanske oxå kan lite design? Det är inte bara hon som kan, jag får väll ha min design som jag vill, right? O nej, jag visar inte hur man gör. Kke berättar för Becka men annars ingen. Och snälla skcika inte hatkommentarer bara för att jag har gjort en mousover blid? o..e Blir så irriterad.. 

 

Av Fridish ♥ - 30 april 2012 09:06

Gjorde ju om den, det var typ lika dant, bara nya färger ny bakgrund.. Typ det. :8

Tryck f5 om det är samma design som förut. (; 

Btw, mina händer, Isa som fotograferar. (:

 

Av Fridish ♥ - 29 april 2012 23:03

 

Precis som du. :*******

 

Av Fridish ♥ - 29 april 2012 22:58

Kolla på inlägget HÄR.

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards