MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Tack. :**

Av Fridish ♥ - 30 april 2012 23:28

Milla gjorde ett - eller 3 xd - inlägg, right?

Nu ska jag sänka dej lite, :))


1. *Angelica

2. Du kan nog inte bloggplatsen så bra, du ska trycka på spara EN gång, annars blire felera inlägg. :)))


JAG VET ATT JAG ÄR FETT DRYG MOT DEJ NU MILLA. MEN ÄLSKAR DEJ ÄNDÅ. :****

Btw, taaaack för att du gjorde inlägget! (Y)♥

Jag var även med Caroline - som även är Angelicas kusin - på bion, vi såg ''Progect X'' tror jag den hette.. o.e

Den var helt fucked up. Seriöst.. Det var 11 år gräns, och man kom in om man var 7 år med en vuxen.

Men iaf, den var snuskig ( kke inte så mycket, bara lite sex menj spela roll.. (i) ) och lite drogeri osv.

Handlade om en födelsedags fest, föräldrarna är på semester typ, så gör han en vild fest.. Aa, men se filmen om du är intresserad, fast det tror jag inte. ;)))

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridish ♥ - 3 mars 2014 22:24

alla som kollar min blogg och fortfarande kommenterar massa och frågar massa frågor, jag kommer inte svara haha. använder inte ens bloggen som ni kan se och har inte varit inne på den sen typ september 2012 så jaaaa. men alla kan ju följa mig på inst...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:19

HEDDA MIN RÄDDARE!!! HON UNDRADE OM JA VILL HEM TILL HENNE & KÄKA JORDGUBBAR, KKE SPELA SIMS, & ÅKA VATTENBADA. LML. (L)   ...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:02

Asso mina föräldrar ska ha en fest, bajsbajs för mej som mst ha klänning fast än att ja bara kommer att vara i mitt rum. :) Så blir mycket bloggning med brist på att röra på sig.  Jaja, herrå. :)   ...

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 23:15

:)

..

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 17:07

  Glitter text.. Men blev inge bra. ._:



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards