MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fridish ♥ - 3 oktober 2011 20:15

Japp ! :D

Ni kan få se en liten del ..

  ( Klicka på bilden för att göra den större )

Hoppas att ni kollar in den ...!

OCH röstar 5 stjärnor ! xD

Okej ! Ajah, herråh ! ;D

 

Av Fridish ♥ - 2 oktober 2011 18:41

Idag blev jag JÄVLIGT lycklig ! :D

Jag ska få Photoshop CS4 !

Jag ville ha CS5 men min pappa sa att CS4 var bättre för att den var snabbare på snabba datorer ! :3

Jag får det gratis .. :P

För min pappa är egenföretagare på ett såkallat ''Fotoställe'' xD

Asso min riktiga pappa och inte Fredrik som jag skrivit om tidigare..

MEn då skrev jag ''pappa'' .

Men nu ska jag dra ..

Ciaoo ...!

 

Av Fridish ♥ - 1 oktober 2011 21:39

Japp..

                 

Av Fridish ♥ - 1 oktober 2011 21:09

Idag har jag varit på danstävling, beklagar ...

Jag har haft SÄMSTA updaten ...

Jag kan berätta lite resultat ..


Grupp Disco:

De Lux 7/10 Ni kanske tycker att det är dåligt men jag är nöjd. För vi tävlar i åldern 12-15 år..

Så jag e nöjd ! :D


Singel Disco:

Jag vet inte vilken plats jag kom på..

Men jag kom till 2nd try.. och där ville 1/3 domare att jag skulle vidare. Om det hade varit 2/3 skulle jag gått vidare ... D:


Par Disco:

Venneh .. o.o

Kollade inte men vi kom till 2nd try. Och kanske var det samma som i singeln ?

Venneh ..


Om ni undrar.., var det jag som gjorde gubben ''DeLux'' från början.

Sen pallade jag inte ha den längre. Och då ville Christopher ha den istället !

Bah så ni vet ..

Aja, ciao ..!

 

Av Fridish ♥ - 1 oktober 2011 17:25

Japp, nu har jag börjat med det.. men MSP är ändå roligast ..

Börja på det !

Jag heter Madde441 där.

Aja, herrå !

http://se.gosupermodel.com/tscinv/2B3KKFY0aFQqhB5j



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards