MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fridish ♥ - 14 oktober 2011 15:35

Jag gjorde om den dära '' Komentera Gärna ''

Före:

  

Efter:

  

Vad fula jag gör .. xD

Aja ..

Och denhär nya blev STÖÖRRE ! :D

Såe ..

    

Av Fridish ♥ - 14 oktober 2011 15:18

Jag har skapat 2 nya hår ! :D

  

  

Tycks ?? (:

    

Av Fridish ♥ - 14 oktober 2011 13:37

  

Slarvade lite .. xD

 

Av Fridish ♥ - 14 oktober 2011 12:48

Är helt kär i den låten !

Nu måste bara få höra den ! (L)

Visst äger den ! :D

Ah, men jag antar att bloggpausen är slut ?

Och ni måste bara se min nya film !

  

Jag vet att många av er är i skolan nu, men se den så fort ni läst detta ! :)

Och psssst, hör börjat göra designers GRAATIS !

Det varar i en vecka.

Från idag ( Fredag )

Till nästa Fredag.

Okej ?

Men bara så ni vet, är jag sjuk idag .. D:

 

Av Fridish ♥ - 7 oktober 2011 16:07

Jaaop !

Men nu kommer det var världens BÄSTA update på min personliga blogg !

www.madlyne.bloggplatsen.se

Kej, hejdå, hoppas att vi ses där ! :D

 


Av Fridish ♥ - 4 oktober 2011 14:05

Hej igen !

Nu måste jag komma om Acke asso !

Jag är om Dish.. men skit i henne .. hon vare lätt att komma om d:

Men ah, kolla vad lite det är mellan mig och Acke !

Okej.. rätt mycket ..

Men inget är omöjligt !

Så nu ska jag komma om honom !

Och ni kan ju vara jättesöta/snälla att kolla på

MIIN MILKSHAKE ! D:<

Som jag snackat om förut ! Okej ? Hejdå ! :D                                              


Av Fridish ♥ - 4 oktober 2011 08:38

 Aah, hejdå !

 

Av Fridish ♥ - 4 oktober 2011 07:33

Idag är jag sjuk ...

DDDDD:

Men då blire ju bra update ! :D

Och idag ska jag börja blogga på min ''personliga blogg'' !

Aja, nu ska jag fortsätta på MSP ! Byye ..

Krya på er om ni oxå e sjuka ! :3

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards