MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under juli 2012

Av Fridish ♥ - 2 juli 2012 20:06

På tummen: På pekfingret: På långfingret: På ringfingret: På lillfingret:

G                     I                        N                         G                       A

W                    E                       E                         D                       O

O                     R                       I                          O                       N

R                     I                         K                         I                        Ô

S                     H                        I                          R                      O


Mitt på handen:

Zetzo Tenrou Battouga♥


Ser ni namnen? 8))


Ginga=Gin/Silver

Weedo=Weed/Gräs

Orion=Orion

Rikiô=Riki/kungen av styrka

Shiro=Shiro/slott/vit.


Zetzo Tenrou Battouga=Zetzo Tenrou Battouga/Sirius flygande huggtand/dödsslaget


JAG HAR TRÅKIGT. :) & ärligt.., jag äger på Japanska. 8)))

Av Fridish ♥ - 2 juli 2012 17:12

Videon är seriöst fett pinsam, mitt skratt låter missbildat. Men jag kan filma in ngn gång när jag skrattar & då filmar jag in med en Iphone 4s med bra ljud - mammas - ist för min 4a som ljudet gör så att det låter pipigare, jag har Becka som vittne, asso du vet när vi lyssnade på Be Alright i vargerga vid venus. Då sa du att det lät pipigt! VITTNEEEE! :DDD


Av Fridish ♥ - 2 juli 2012 17:04

Nån som minns detta? x))

Btw, mobba inte mitt skratt, min mobil manipulerar min röst. D':


 

Av Fridish ♥ - 2 juli 2012 16:27

OKEJ MYCKET HERREGUD MEN JAJA, ET NI!?

JAG SKA FÅ SE JUSTIN BIEBER LIVE 22 APRIL 2013! FAN JAG DÖÖÖÖR.

Okej hejdå. :)


Av Fridish ♥ - 2 juli 2012 13:44

HERRE VAD BRA MISS_EMMA'S FILM TILL CAMP TEMAT ÄR!!! FAN VAD GRYYYM, DEN BÄSTA JA SETT!!!!

JAG DÖÖÖR.

 

& btw, min farsa har 3720 lösa kronor liggandes på bordet.. o.o + massa euro & jag har inte räknat med alla mynt som bara ligger där.. HIHIHI, snodde 160 kronor.. (i) Asso han märker inte om det är lite. :))

Av Fridish ♥ - 2 juli 2012 13:11

Hej! Ja har gjort en design till Shakiess! Namnet är en länk. Men iaf, hoppas att hon tyckte om den, & bakgrunden är gjord själv, vet, inte så snygg men men. x))


Av Fridish ♥ - 2 juli 2012 11:57

Jaop, pallade inte ha 34 st.. o.o

Så har bara 4 st nu. :)

Ngn som har förslag på vad man kan göra en seg dag som denna? :)

Av Fridish ♥ - 2 juli 2012 11:08

 

HIHIHIIH TITTA BECKA, MIN FAVORIT REPLIK I HELA SILVER FANG. :)

Fast det e felstavat.. Men dubbningen e bra, & titta! :DDD Ja kan blogga normalt igen. 8))

Fixade & trixade lite. 8) Men iaf, det stavas ''Zetzo Tenrou Battouga''. :)

Vet det för skriver det på handen varje gång vi har match. :) Fast inte när det regnar för då går det bort. ._.

Men jaja. Ciao, såg klart den nuuuu. 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards