MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Hej. :)

Av Fridish ♥ - 3 juli 2012 23:13

Förlåt för 0 bloggning men har varit ute i solen mest. :)

Asso gått på promenad & köpt saker på ica osv. :) Men iaf, imon ska ja t Luddes syrra Victoria & dansa med henne typ. :) Men jaja, gör 1-3 tidsinställda inlägg. :)


 
 
Movie_Star_01

Movie_Star_01

3 juli 2012 23:30

Hej! ♥
as fin blogg, du gillar orange å grön eller? ^^ Jo men de färgerna är fina å de passa :P
Om du vill så checka gärna min blogg! :D
Föresten vad heter du på MSP?
Kram ♥

http://moviestar01.bloggplatsen.se

Fridish ♥

4 juli 2012 17:06

Står på headern, frida663. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridish ♥ - 3 mars 2014 22:24

alla som kollar min blogg och fortfarande kommenterar massa och frågar massa frågor, jag kommer inte svara haha. använder inte ens bloggen som ni kan se och har inte varit inne på den sen typ september 2012 så jaaaa. men alla kan ju följa mig på inst...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:19

HEDDA MIN RÄDDARE!!! HON UNDRADE OM JA VILL HEM TILL HENNE & KÄKA JORDGUBBAR, KKE SPELA SIMS, & ÅKA VATTENBADA. LML. (L)   ...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:02

Asso mina föräldrar ska ha en fest, bajsbajs för mej som mst ha klänning fast än att ja bara kommer att vara i mitt rum. :) Så blir mycket bloggning med brist på att röra på sig.  Jaja, herrå. :)   ...

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 23:15

:)

..

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 17:07

  Glitter text.. Men blev inge bra. ._:



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Skapa flashcards